۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۱
کد خبر: ۶۳۴۵۰۸
از سوی نهاد های مختلف طلاب پاکستان:

مراسم بزرگداشت سیدالشهدای مقاومت، شهید قاسم سلیمانی برگزار شد

مراسم بزرگداشت سیدالشهدای مقاومت، شهید قاسم سلیمانی برگزار شد
مراسم بزرگداشت سیدالشهدای مقاومت شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس از طرف نهاد های فرهنگی مختلف طلاب پاکستان در مسجد اعظم قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت سیدالشهدای مقاومت شهید قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همرزمانشان از طرف نهاد های فرهنگی مختلف طلاب پاکستان و با شرکت علما، افاضل و طلاب و خانواده انان در مسجد اعظم قم برگزار شد.

این مراسمی با تلاوت ایاتی چند از قران کریم از سوی قاری محترم افضل ایمانی اغاز شد و سپس سید علی کاظمی سرودهای خود را به سید الشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی و همرزمانشان تقدیم کرد.

سخنران اول این مراسم حجت الاسلام شیخ محسن عباس در سخنان خود با اشاره به این که "قاسم سلیمانی" اسم نابوده کنند گروه های تروریستی داعش و استکبار جهانی امریکا و اسرائیل است، افزود: سردار قاسم سلیمانی، فرد عادی نبود بلکه یک دیوار اهنین در برابر استکبار جهانی بود.

وی با بیان این که قلب این شهید والا مقام برای مظلومان جهان به ویژه برای مردم مظلوم کشمیر می تپید، گفت: امریکا و قدرت های استکباری بدانند که همه ما قاسم سلیمانی و رهروی راه ان شهید هستیم.

این روحانی برجسته پاکستان با تاکید به این که همه ما در پرهیز از اختلافات و برقراری اتحاد از ایشان پیروی کنیم، ابراز داشت: شهید قاسم سلیمانی کسی است که برای ملت های مسلمان خون دل می خورد و در همین راه از جان خود گذشت.

وی افزود: بی قراری و تظاهرات ملت های جهان بخاطر ترور و شهادت این مظلوم حکایت از نفوذ این شهید والا مقام در دل ملت های دارد.

سخنران دیگر این مراسم حجت الاسلام ابوذر در سخنان خود با اشاره به این که شخصیت شهید قاسم سلیمانی، شخصیتی است که نایب برحق امام زمان(عج) مقام معظم رهبری حضرت ایت الله سید علی خامنه ای ایشان را با خطاب مالک اشتر و شهید زنده یاد کرده اند، بیان داشت: تکنیک های وی در دل دشمن لرزه می انداخت، دشمن ایشان را مانع بزرگی برسرراه اهداف خود می دانست و راهی بجز شهادت ایشان نمی دید./۹۸۸

سید اشهد نقوی
ارسال نظرات