۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۶۳۴۷۷۵
سرپرست حوزه علمیه لرستان:

امتحانات غیر حضوری حوزه علمیه اسفندماه برگزار می شود

امتحانات غیر حضوری حوزه علمیه اسفندماه برگزار می شود
سرپرست حوزه علمیه لرستان با اشاره به اینکه امتحانات پایان ترم تا ۲۰ دی ماه برگزار شده است، گفت: امتحانات غیرحضوری نیز اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سیدمحمد باقر موسوی، سرپرست حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به بیان اهمیت تحصیل طلاب پرداخت و عنوان داشت: طلاب باید از موقعیت ها و فرصت هایی که حوزه علمیه در اختیار آنان قرار می دهد، به خوبی استفاده کنند.

وی وقت شناسی را مهم ترین ویژگی طلبه خواند و اظهار داشت: برای کسب علوم دینی باید فرصت ها را غنیمت شمارد و از تنبلی و کوتاهی دوری کرد.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: طلبه موفق به دنبال هدر دادن وقت نیست و از فرصت هایی که در اختیار دارد در راستای کسب علوم دینی و ارتقای سطح علمی خویش به خوبی استفاده می کند.

وی در ادامه از برگزاری امتحانات پایان ترم در حوزه خبر داد و گفت: بیش از یک هزار و 300 طلبه لرستانی دراین امتحانات شرکت کردند.

سرپرست حوزه علمیه لرستان با اشاره به برگزاری امتحانات غیرحضوری برخی از طلاب اظهار داشت: این امتحانات اسفندماه برگزار خواهند شد.

وی با اشاره به شرکت جمعی از طلاب در امتحانات غیرحضوری یادآور شد: در این دوره از امتحانات 100 طلبه شرکت خواهد کرد./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات