۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۶۳۴۷۳۵
معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان تهران:

ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی باید تبیین شود

ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی باید تبیین شود
حجت الاسلام مهدوی خواه با تاکید بر اینکه ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی باید تبیین شود، گفت: شخصیت سردار باید در ابعاد مختلف نظامی، معنوی و انسانی مورد بررسی قرار گیرد.

حجت الاسلام نقی مهدوی خواه معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تقدیر از اقدام انقلابی سپاه در هدف قرار دادن پایگاه نظامی عین الاسد، گفت: این اقدام به موقع و ارزشمند تنها یک سیلی بود و به فرمایش رهبر معظم انقلاب انتقام سخت مربوط به خروج فسادانگیز آمریکا از منطقه می شود.

وی با تاکید بر اینکه ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی باید تبیین شود، ادامه داد: شخصیت سردار سلیمانی را باید در ابعاد مختلف نظامی، معنوی و انسانی مورد بررسی قرار داد چرا که او در همه ابعاد شخصیتی رشد یافته و کامل بود.

حجت الاسلام مهدوی خواه با اشاره به اینکه سردار سلیمانی بسیار ولایتمدار بود، ابراز کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی خود را سرباز کوچک ولایت می دانست و مطیع محض ولی امر زمان بود.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان تهران با اشاره به دیگر ویژگی سردار سلیمانی، اظهار داشت: سردار سلیمانی مردمی بود و نسبت به آنان محبت داشت و به کوچک و بزرگ احترام می گذاشت.

وی افزود: سردار دلها در هر شرایط و مکانی به مردم احترام می گذاشت و این نشان از روح بلند و عرفانی او داشت؛ معنویت الهی در وجود سردار سلیمانی متبلور و متجلی بود.

حجت الاسلام مهدوی خواه با اشاره به اینکه سردار سلیمانی محبوب قلب ها بود، گفت: این محبوبیت تحسین برانگیز است گرچه از او تصویر زیادی در دست نیست اما خداوند خواست شهید حاج قاسم سلیمانی سردار دلها شود.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان تهران با اشاره به تشییع میلیونی و تاریخی پیکر مطهر شهید سلیمانی، عنوان کرد: مردم اعم از کوچک و بزرگ در تشییع میلیونی پیکر مطهر سردار سلیمانی اشک ماتم ریختند و خواستار انتقام سخت یعنی اخراج آمریکا از منطقه شدند./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات