۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۶۳۴۷۱۲
مدیر مدرسه علمیه ایلچی:

مهمترین ویژگی سردار سلیمانی اخلاص، شجاعت و تدبیر بود

مهمترین ویژگی سردار سلیمانی اخلاص، شجاعت و تدبیر بود
حجت الاسلام والملسمین منتظری گفت: مهمترین خصوصیت این شهید والامقام به فرموده رهبر انقلاب اخلاص، شجاعت و تدبیر بود.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی منتظری مدیر مدرسه علمیه ایلچی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، شهادت را فوز عظیم بیان کرد و گفت: فوز عظیم نصیب کسی می شود که هر لحظه یاری رسان دین الهی باشد و برای رضای خداوند تلاش کند.

وی با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی دنیا را متاثر و متحیر کرد، ادامه داد: مهمترین خصوصیت این شهید والامقام به فرموده رهبر انقلاب اخلاص، شجاعت و تدبیر بود.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی یک انقلابی واقعی بود، اظهار داشت: سردار سلیمانی تمام عمر خود را خالصانه صرف اعتلای دین، بقای وطن و اطاعت از ولایت کرد و در این راه به شهادت رسید.

مدیر مدرسه علمیه ایلچی با تاکید بر اینکه آمریکا باید از منطقه خارج شود، ابراز کرد: به طور قطع کشورهای اسلامی و جبهه مقاومت انتقام خون سردار رشید اسلام را با اخراج آمریکا از منطقه خواهند گرفت.

وی ترور سردار سلیمانی را نشانه ضعف دشمن دانست و گفت: امام حسین(ع) با شهادت خویش بقای اسلام را تضمین کرد و شهادت سردار سلیمانی نیز به طور قطع برای جبهه مقاومت و جوامع اسلامی منشأ خیرات و برکات خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری ادامه داد: اتحاد جوامع اسلامی و جبهه مقاومت برای بیرون راندن آمریکا از منطقه را می توان از خیرات و برکات این شهادت دانست؛ در قرآن کریم آمده شهدا زنده هستند و نزد خداوند روزی می طلبند، دشمن تصور کرد اگر سردار سلیمانی را شهید کند راحت می شود در حالی که او باید از نام شهید سلیمانی بیشتر از خودش بترسد./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات