۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
کد خبر: ۶۳۴۷۱۳
مدیر مدرسه علمیه امام رضا:

شمارش معکوس خروج آمریکا از منطقه آغاز شده است

شمارش معکوس خروج آمریکا از منطقه آغاز شده است
حجت الاسلام شامی با بیان اینکه شمارش معکوس خروج آمریکا از منطقه آغاز شده است، گفت: سردار سلیمانی با اخلاصش در قلب ها نفوذ کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن شامی مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اینکه سردار سلیمانی محور و هسته مرکزی جبهه مقاومت بود، گفت: سردار سلیمانی تنها به کشور ایران اختصاص نداشت بلکه شخصیتی بین المللی بود.

وی افزود: برای همین بعد از ترور این شهید والامقام تمام محورهای مقاومت در کشورهای عراق، لبنان، سوریه، یمن، بحرین و مردم آزادی خواه و عدالت طلب جهان در مقابل این اقدام وحشیانه و احمقانه آمریکا موضع گرفتند.

حجت الاسلام والمسلمین شامی با اشاره به اینکه محور مقاومت و تمام آزادی خواهان خود را مدیون سردار سلیمانی می دانند، عنوان کرد: حسن نصرالله در سخنرانی که داشت انتقام خون سردار سلیمانی را حق جبهه مقاومت دانست و گفت ما حتما برای احقاق این حق وارد میدان عمل می شویم.

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی سردار دلها بود، اظهار داشت: شهادت سردار جهان اسلام نه تنها ملت ایران بلکه تمام آزادی خواهان جهان را اندوهین ساخت، او محبوب دلها بود و در قلوب نفوذ داشت.

وی افزود: سردار سلیمانی اخلاص در عمل داشت برای همین محبوب دلها شد. انسان زمانی می تواند در قلوب جای بگیرد که اخلاص داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شامی با تاکید بر اینکه آمریکا باید منتظر انتقام سخت باشد، اظهار داشت: انتقام سخت خروج آمریکا از منطقه است و شمارش معکوس آن آغاز شده است.

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) در پایان خاطرنشان کرد: ایران کشوری قدرتمند است و همه دنیا به آن اذعان دارند بنابراین ترسیدن از هیمنه پوشالی آمریکا ساده لوحی است./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات