۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۶۳۴۸۱۲
مدیر مدرسه علمیه ثامن الائمه:

راه سردار سلیمانی باید با بصیرت و آگاهی ادامه یابد

راه سردار سلیمانی باید با بصیرت و آگاهی ادامه یابد
صائب نیا با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی نماد تفکر مبارزه علیه استکبار بود، گفت: راه و اندیشه سردار سلیمانی باید با بصیرت و آگاهی ادامه یابد.

سرکار خانم فاضله، شهربانو صائب‌نیا مدیر مدرسه علمیه ثامن الائمه(ع) تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اینکه سردار سلیمانی شخصیتی ولایتمدار بود، گفت: ولایتمداری و اخلاق سردار سلیمانی بود که او را ماندگار کرد.

وی ادامه داد: ولایتمداری شهید سردار سلیمانی از نوع پشت میزنشستن نبود و می توان گفت ولایتمداری ویژگی بارز سردار دلها بود.

صائب‌نیا شجاعت و تواضع را دو ویژگی دیگر سردار سلیمانی برشمرد و ابراز کرد: سردار سلیمانی فرمانده ای شجاع و قهرمان جبهه های مقاومت بود او تمام عمر با برکت خویش را در مبارزه با ظلم و ظالمان سپری کرد.

مدیر مدرسه علمیه ثامن الائمه(ع) با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی ایمان مسلمانان را در جبهه مقاومت راسخ تر کرد، اظهار داشت: دلبستگان جریان مقاومت و آزادی خواهان جهان خونخواه سردار سلیمانی هستند.

وی افزود: موشک باران عین الاسد به فرمایش رهبر انقلاب سیلی بود و انتقام سخت زمانی محقق می شود که حضور فسادانگیز آمریکا در منطقه به اتمام برسد.

صائب‌نیا با بیان اینکه سردار سلیمانی دلبسته دنیا نبود و هر لحظه منتظر شهادت بود برای همین عاقبت بخیر شد، گفت: سردار سلیمانی به معنای واقعی کلمه سرباز ولایت بود و هرگز از فرمان رهبری نافرمانی نکرد.

مدیر مدرسه علمیه ثامن الائمه(ع) با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی نماد تفکر مبارزه علیه استکبار بود، عنوان کرد: سربازان آمریکایی پس از شهادت سردار سلیمانی دیگر فضایی امن در منطقه نخواهند داشت.

وی با تاکید بر اینکه شهادت سردار سلیمانی بصیرت ملت ایران و عراق را افزایش داد، خاطرنشان کرد: راه و اندیشه شهید سلیمانی باید با بصیرت و آگاهی ادامه یابد./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات