۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۶۳۴۸۳۵
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

جبهه مقاومت امروز با اقتدار در برابر آمریکای جنایت کار ایستاده است

جبهه مقاومت امروز با اقتدار در برابر آمریکای جنایت کار ایستاده است
حجت الاسلام شکریان با بیان این که مردم در تشییع پیکر سپهبد سلیمانی حماسه ساز شدند، گفت: خون پاک این شهید بزرگوار موجب وحدت و همبستگی در داخل کشور شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصرشکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز گردهمایی مدیران، معاونان و رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی استان در محمودآباد با تسلیت ایام فاطمیه و همچنین شهادت سردار سپهبد سلیمانی، گفت: حضور بی نظیر مردم در تشییع پیکر سردار سلیمانی حاوی پیام روشنی برای دنیا بود.
 
وی با بیان این که مردم در تشییع پیکر سپهبد سلیمانی حماسه ساز شدند، افزود: خون پاک این شهید بزرگوار موجب وحدت و همبستگی در داخل کشور شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که به برکت خون پاک شهید سلیمانی جبهه مقاومت قدرتمندتر از همیشه در مسیر تحقق اهداف خود گام بر می‌دارد، بیان داشت: امروز جبهه مقاومت با قدرت بیشتری در برابر آمریکای جنایت کار ایستاده است.
 
حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که دنیا هنوز متحیر از حضور بی نظیر و حماسی مردم در تشییع پیکر پاک شهید سلیمانی است، خاطرنشان کرد: این حضور بی نظیر و میلیونی نتیجه اخلاص و تقوای آن شهید بزرگوار است.
 
وی با بیان این که شهادت سپهبد سلیمانی و همرزمان شهیدش یک انقلاب عظیمی در اراده جبهه مقاومت در مقابله با آمریکای جنایت کار و هم پیمانانش ایجاد کرده است، افزود: امروز هیچ نقطه امنی برای آمریکایی‌ها در منطقه وجود ندارد و این به برکت خون پاک شهید سلیمانی است.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که سپهبد سلیمانی چهل سال برای عزت و اقتدار نظام اسلامی در جهان مجاهدت کرد، گفت: نباید جانفشانی‌ها و رشادت‌های این شهید بزرگ فراموش شود بلکه باید هر روز در جامعه بیشتر ترویج شود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که شهید سلیمانی به طور حتم حق بزرگی بر گردن ملت‌های مسلمان منطقه دارد، افزود: اگر امروز منطقه از وجود داعش پاک شده به برکت مجاهدت‌های این شهید بزرگوار است.
 
حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که ملت بزرگ ایران با آن حماسه عظیمی که در تشییع پیکر شهید سلیمانی خلق کردند بار دیگر با انقلاب، نظام و جبهه مقاومت بیعت دوباره کردند، خاطرنشان کرد: مسؤولان ما باید قدردان چنین مردمی باشند که این گونه حماسه ساز هستند./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات