۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۳۴۸۶۳
به مناسبت بزرگداشت روز بسیج رسانه صورت گرفت؛

دیدار اهالی رسانه استان چهارمحال و بختیاری با امام جمعه شهرکرد

دیدار اهالی رسانه استان چهارمحال و بختیاری با امام جمعه شهرکرد
اهالی رسانه استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت بزرگداشت روز بسیج رسانه، با حجت الاسلام والمسلمین نکونام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، اهالی رسانه استان چهارمحال و بختیاری، شامگاه شنبه، ۲۱ دی ماه، به مناسبت بزرگداشت روز بسیج رسانه، با حجت الاسلام والمسلمین نکونام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست دو ساعته که با حضور بیش از ۵۰ نفر از اهالی رسانه و مطبوعات استان به میزبانی دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، جواد کارگران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و سردار اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) حضور داشتند.

سرهنگ للگانی، مسؤول بسیج رسانه استان چهارمحال و بختیاری در این نشست صمیمی با اشاره به مهمترین رسالت‌های این سازمان در سال جاری خاطرنشان کرد: ایجاد جبهه واحد رسانه‌ای در استان یکی از مهمترین اولویت‌های امسال بسیج رسانه است که به لطف الهی اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه ایجاد جریان سازی در رسانه‌ای استان یک ضرورت اساسی است، افزود: به لطف الهی توانسته ایم هم در بحث تشکیل حلقه‌های صالحین و هم در راه اندازی گروه‌های جهادی و اعزام خبرنگاران به مناطق محروم برای پوشش خبری و انعکاس مشکلات آن‌ها قدم‌های خوبی برداریم.

للگانی، افزایش سواد رسانه‌ای خبرنگاران استان را یکی از مهمترین وظایف این سازمان بیان کرد و ادامه داد: در این راستا چندین کلاس آموزشی برگزار کرده ایم که ان شاءالله ادامه خواهند داشت.

وی با تأکید بر اینکه رسانه‌ها باید به امور اجتماعی توجه جدی داشته باشند و این از ضرورت‌ها است، تصریح کرد: متأسفانه تولید محتوا در فضای مجازی کم است که باید این امر از سوی اهالی رسانه مورد توجه قرار گیرد و در این بین نیرو‌های انقلابی نقشی کلیدی دارند.

مسؤول بسیج رسانه استان چهارمحال و بختیاری همچنین به برگزاری چهارمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان اشاره کرد و گفت: آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره امسال رشد ۳۰۰ درصدی داشته است که در نوع خود بی سابقه است.

وی با تأکید بر اینکه آثار ارسالی هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ کیفی رشد چشمگیری داشته است، ادامه داد: اختتامیه این جشنواره با معرفی برترین‌ها در ایام الله دهه فجر در شهرکرد برگزار می‌شود.

در پایان این نشست نیز نماینده ولی فقیه در استان و فرمانده سپاه به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و به سؤالات اهالی رسانه پاسخ دادند./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات