۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۶۳۴۹۱۹
استاد دانشگاه:

مردم و مسؤولان در تحقق بیانیه گام دوم تلاش کنند

مردم و مسؤولان در تحقق بیانیه گام دوم تلاش کنند
رضایی پور با تاکید بر اینکه تمامی نهادها و سازمان ها موظف هستند طبق بیانیه گام دوم عمل کنند، گفت: هدف بیانیه گام دوم رسیدن به تمدن اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، رضایی پور استاد دانشگاه، امروز در نشست تخصصی وحدت اقوام در نظام ج.ا.ا با محوریت «الگوی تحقق عزت ملی، استقلال، آزادی و حفظ مرزبندی با دشمن» که ساختمان بسیج اساتید برگزار شد به ارائه مقاله با موضوع اتحاد ملی الگوی هویت پایه در چشم انداز بیانیه گام دوم پرداخت و گفت: رهبر انقلاب در ایام الله سال 97 بود که به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی بیانیه گام دوم انقلاب را صادر کردند و تقریبا یکسال از این بیانیه می گذرد.

وی افزود: با توجه به گذشت یکسال آنچه که از محتوای بیانیه بر می آید یک وظیفه همگانی است که باید افراد، سازمان ها و نهادها نسبت به خودشان را با بیانیه گام دوم مشخص و به وظیفه خود عمل کنند.

رضایی پور با تاکید بر اینکه بیانیه گام دوم باید با نگاهی راهبردی و با دقت مورد مطالعه و تحقیق قرار گیرد، ابراز کرد: هر کسی باید بداند در چله دوم انقلاب چه وظیفه ای در رساندن انقلاب اسلامی به تمدن اسلامی برعهده دارد.

استاد دانشگاه با تاکید بر اینکه چشم انداز بیانیه گام دوم انقلاب رسیدن به تمدن نوین اسلامی است، اظهار داشت: دانشگاه امام حسین(ع) نیز همزمان با سالگرد ابلاغیه بیانیه تصمیم گرفته یک کنفرانس بین المللی را برگزار کند که این کنفرانس دارای چهار پنل تخصصی با عنوان وحدت اقوام در نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان الگوی تحقق عزت ملی، استقلال، آزادی و حفظ مرزبندی با دشمن، حقوق اقلیت های دینی در نظام جمهوری اسلامی ایران الگوی تحقق عدالت اجتماعی، الگوی هیات های مذهبی در ارتقای معنویت، اخلاق و سبک زندگی اسلامی_ایرانی و آخر الگوی وحدت مذاهب اسلامی در نظام جمهوری اسلامی ایران زمینه ساز تحقق تمدن نوین اسلامی است./813/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 6
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات