۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۶۳۴۹۸۲
حجت الاسلام موسوی:

شهید سلیمانی نماد ایثار و مقاومت است

شهید سلیمانی نماد ایثار و مقاومت است
سرپرست حوزه علمیه لرستان از شهید سلیمانی به عنوان نماد ایثار و مقاومت یاد کرد و گفت: شهادت شهید سلیمانی هدیه ای الهی به رهروان جبهه ایثار و شهادت بود.

حجت الاسلام سیدمحمد باقر موسوی، سرپرست حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نماد ایثار و مقاومت است.

وی با اشاره به خدمات ۴۰ ساله شهید سلیمانی افزود: سردار سلیمانی در طول هشت سال دفاع مقدس و محور مقاومت خدمات شایسته ای انجام داده است.

حجت الاسلام موسوی بر ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تأکید کرد و اظهار داشت: امنیت و اقتدار امروز نظام اسلامی مرهون خون شهدا است.

وی با بیان اینکه راه شهید سلیمانی ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: خون شهید سلیمانی ریشه استکبار را خشک می کند و نقطه عطفی بر عمر نکبت بار ایادی استکبار است.

سرپرست حوزه علمیه لرستان بیان کرد: انتقام سخت ما تا خارج شدن کامل آمریکا از منطقه ادامه خواهد داشت و خون شهید سلیمانی سبب رویش جوانانی انقلابی خواهد شد که راه او را ادامه می دهند.

وی شهادت شهید سلیمانی را هدیه ای الهی به رهروان جبهه ایثار و شهادت عنوان کرد و ادامه داد: سردار سلیمانی با شهادت خویش حقیقتی بی بدیل را در راه اعتلای پرچم سرخ حسینی برای جبهه مقاومت به یادگار گذاشت.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به ویژگی های اخلاقی سردار شهید سلیمانی افزود: اخلاص و پاکیزگی از ویژگی های شهید سلیمانی بود، ایشان در همه قلب ها جای داشت، ویژگی های بی شماری داشت که سبب شد تا چهره ای ماندگار از او باقی بماند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات