۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۱
کد خبر: ۶۳۵۱۳۶
استاد حوزه علمیه:

شهید سردار سلیمانی تربیت شده مکتب قرآن کریم بود

شهید سردار سلیمانی تربیت شده مکتب قرآن کریم بود
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه شهید سردار سلیمانی تربیت شده مکتب قرآن کریم بود، گفت: قدرت جبهه مقاومت هرگز متزلزل نمی شود.

حجت الاسلام سهراب مظفری میانجی استاد حوزه علمیه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی پرورش یافته مکتب قرآن بود، گفت: او هر چه از قرآن کریم اخذ کرد عامل بود برای همین خداوند سردار دلها را به یک امت تبدیل کرد.

وی افزود: حضورش نیز در جبهه های مقاومت خود به خود به امت سازی مبدل شده بود چون کاملا می دانست خداوند محور جبهه مقاومت است برای همین در شرایط دشوار و خطرناک در کنار همرزمانش دوشادوش با دشمنان می جنگید؛ همین اخلاص سبب شد که در قلوب رزمندگان مقاومت نفوذ کند.

حجت الاسلام مظفری میانجی با اشاره به اقدام انقلابی سپاه در هدف قرار دادن عین الاسد، بیان داشت: پس از اقدام آمریکا در به شهادت رساندن سردار رشید اسلام و همرزمانش هدف قرار دادن پایگاه نظامی عین الاسد به عنوان مهم ترین پایگاه آمریکایی ها بسیار لازم و ضروری بود که الحمدالله با موفقیت انجام شد.

استاد حوزه علمیه به تبیین ضرورت پاسخ موشکی ایران پرداخت و گفت: اول اینکه اگر پاسخی داده نمی شد در واقع در مقابل قربانیانمان به جلاد احترام گذاشته بودیم و دیگر اینکه آمریکای قلدر همیشه به دنبال طعمه های ضعیف است تا با زورگویی ملت ها را بدوشد.

وی افزود: دشمن تصور می کرد می تواند به این اقدام تروریستی وحشیانه جمهوری اسلامی را هم با تهدید به سکوت وادار کند در صورتی که عقلانیت و منطق حکم می کرد باید در مقابل این اقدام تروریستی ایستاد و محکم پاسخ داد.

حجت الاسلام مظفری میانجی ادامه داد: اگر ایران اقدامی در مقابل آمریکا انجام نمی داد دشمن پررو تر و جسورتر می شد و احتمال آغاز جنگ جهانی سوم بسیار بود، همچنین ترامپ رییس جمهور آمریکا از معیار ها و شاخصه های عقلانیت بسیار دور بوده و در مقابل آن جمهوری اسلامی از پشتوانه عقل و منطق برخوردار است؛ سپاه پاسداران در طول این چهل سال اثبات کرده که عاقلانه فکر می کند و عاشقانه در راه خدمت به مردم جان می دهد.

استاد حوزه علمیه اضافه کرد: اگر جمهوری اسلامی ایران این اقدام شجاعانه را انجام نمی داد به طور قطع روحیه جبهه مقاومت با ترور فرمانده خود شهید حاج قاسم سلیمانی تضعیف می شد و در هم می شکست؛ بنابراین با آن اقدام ایران توانست هیبت آمریکا را در هم بشکند و به عربده کشی های او پایان دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: عملیاتی که ایران انجام داد یک جریان سازی جدید در جبهه مقاومت ایجاد و آمریکا را عملا وارد مرحله جدیدی کرد که حاصل آن هم این است که باید به حضورش در منطقه غرب آسیا پایان دهد.

حجت الاسلام مظفری میانجی ادامه داد: آمریکایی ها هرچقدر در این امر تعلل کنند و در منطقه بماند با استراتژی بوجود آمده در گروه های جبهه های مقاومت قطعا دچار خسارت های غیر قابل تصور خواهند شد و اگر سایر قوای آن کشور بخواهند با عقلانیت تصمیم بگیرند حتما ترامپ را وادار به خروج از این منطقه می کنند./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات