۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۶۳۵۲۴۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:

روحیه جهادی لازمه محرومیت زدایی است

روحیه جهادی لازمه محرومیت زدایی است
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی محرومیت زدایی را رسالت مهم مسؤولان خواند و گفت: مسؤولان با تکیه بر روحیه و حرکت جهادی برای محرومیت زدایی اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در نشست با مدیران، مسؤولان دستگاه‌های دولتی و فرمانده سپاه خرم‌آباد، گفت: مهم ترین رسالت مسؤولان خدمت به مردم و تلاش و برای رفع مشکلات آنان است.

وی محرومیت زدایی را یکی از آرمان های انقلاب خواند و افزود: مسؤولان انقلابی با مدیریت، برنامه ریزی و وحدت و تعامل باید در محرومیت زدایی و خدمت به محرومین نقش آفرینی کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت توجه به مناطق محروم اظهار داشت: توجه به این مناطق در کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقای فرهنگ مؤثر است.

وی عنوان داشت: با اجرای برنامه های کوتاه مدت باید اقدامات مؤثر در زمینه عمران و آبادانی، رشد فرهنگی، دینی و مذهبی، اجتماعی و انقلابی در مناطق محروم در اولویت برنامه ها قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی خدمت به مردم را مهم ترین عبادت خواند و بیان کرد: برای تسریع در روند خدمت رسانی به مردم باید برنامه های کوتاه مدت را در دستور کار قرار داد.

وی روحیه جهادی را امری مهم برای محرومیت زدایی خواند و اظهار داشت: روحیه و اقدام جهادی سبب موفقیت در هر زمینه ای می شود و حرکت و روحیه جهادی عاملی مهم در خدمت بی منت به مردم است.

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت تبیین و ترویج روحیه جهادی در جامعه تأکید کرد و گفت: این فرهنگ باید به عنوان یک ارزش در جامعه به ویژه بین نسل جوان تبیین شود./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات