۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۶۳۵۶۶۸
امام جمعه پلدختر:

حمله به شورای نگهبان حمله به اصل نظام است

حمله به شورای نگهبان حمله به اصل نظام است
امام جمعه پلدختر شورای نگهبان را یک رکن اصلی نظام خواند و گفت: حمله به شورای نگهبان توطئه دشمن و حمله به اصل نظام است و باید در این زمینه هوشیار بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدمحسن موسوی، امام جمعه پلدختر، بعداز ظهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد گرامیداشت دهه فجر در این شهرستان، گفت: کمیته‌های ستاد دهه فجر در اجرای برنامه های این ایام با رویکرد مساجد ومردم برنامه ریزی داشته باشند.

وی اظهار داشت: برنامه های دهه فجر باید در محورهای فرهنگی، دینی و مذهبی و در راستای تقویت ارزش های انقلاب برگزار شوند.

حجت الاسلام موسوی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همواره باید در برابر توطئه های دشمن در این زمینه هوشیار باشیم.

وی ادامه داد: دشمن با طرح دسیسه های مختلف در پی کمرنگ ساختن حضور مردم در انتخابات است، باید زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود چراکه این حضور خار چشم دشمنان بوده و نقشه دشمن را نقش بر آب می کند.

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه حضور مردم و انتخاب آگاهانه نمایندگان مجلس لازمه شکل گیری مجلسی انقلابی است، گفت: مردم با بصیرت و آگاهی باید فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی در ادامه با اشاره به حمله برخی افراد به شورای نگهبان اظهار داشت: حمله به شورای نگهبان حمله به اصل نظام و توطئه دشمن است.

حجت الاسلام موسوی از شورای نگهبان به عنوان یک رکن اصلی در نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و بیان داشت: نباید به خاطر عدم تأیید صلاحیت برخی افراد، شورای نگهبان مورد هجمه قرار گیرد./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات