۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۶۳۵۰۵۵
رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در همدان:

۱۲۹ نفر در همدان رد صلاحیت شده اند

۱۲۹ نفر در همدان رد صلاحیت شده اند
حجت الاسلام مرادی گفت: برخی از افراد به دلیل عدم رعایت شرایط قانونی برای مثال عدم استعفا از سمت خود رد صلاحیت شده و برخی نیز به دلیل استعلام از منابع چهارگانه رد صلاحیت شده اند.

حجت الاسلام جلال مرادی رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، از رد صلاحیت شدن 29.45 درصد از داوطلبان ثبت نام کننده در مجلس خبر داد و گفت: 129 نفر از مجموع 439 نفر داوطلب شرکت کننده در انتخابات مجلس شورای اسلامی در همدان رد صلاحیت شده اند.

وی در ادامه تصریح کرد: برخی از افراد به دلیل عدم رعایت شرایط قانونی برای مثال عدم استعفا از سمت خود رد صلاحیت شده و برخی نیز به دلیل استعلام از منابع چهارگانه رد صلاحیت شده اند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان همدان گفت: دلایل رد صلاحیت 129 داوطلب از طریق فرمانداری ها به آنها اطلاع داده شده و آنها می توانند تا 26 دی ماه و با حضور در استانداری یا استادیوم تختی تهران اعتراض خود را نسبت به این امر اعلام کنند و اعلام اسامی افراد رد صلاحیت شده منع قانونی دارد.

وی  در ادامه با اشاره به رسیدگی به اعتراضات افراد رد شده در 20 روز یادآور شد: آمار نهایی داوطلبان تایید صلاحیت شده در 22 بهمن ماه به داوطلبان اعلام می شود.

حجت الاسلام مرادی در پایان گفت: 52 نفر از متقاضیان انصراف داده و 118 نفر نیز عدم احراز صلاحیت آنها اعلام شده است./979/ت310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات