۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۶۳۵۷۵۳
امام جمعه کرمان:

نظامیان آمریکا جایی در منطقه ندارند

نظامیان آمریکا جایی در منطقه ندارند
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به این که نظامیان آمریکا جایی در منطقه ندارند، گفت: تخریب سپاه و شورای نگهبان کار منافقان و دشمنان است.
به گزارش خبرنگار رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی امام جمعه کرمان امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام علی (ع) این شهر، اظهار کرد: تقوای الهی و حرکت در مسیر خداوند انسان را رستگار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از علامت‌های بهشتیان دعوت مردم به حق است، افزود: فکر و اندیشه‌های بهشتیان در محور حق قرار دارد، این گروه پای حق ایستادگی می‌کنند.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه مردم به سه گروه تقسیم می‌شوند ایراد کرد: احیا کردن حق در جامعه مهم‌ترین وظیفه مردم و مسؤولان بوده که حق را به مردم بیان کرده و خودشان عمل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به این که عده‌ای از مردم به دنبال از بین بردن حق هستند، خاطرنشان کرد: آمیختن حق با باطل را انسان با بصیرت در زندگی می‌فهمد و انسانی که بصیرت نداشته باشد، نمی‌تواند حق را از باطل شناسایی کند.
 
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با بیان اینکه حضرت زهرا (س) یکی از نمونه‌های جریان حق بوده اند و در این راه به شهادت رسیده اند، تاکید کرد: امروز جریان حق و باطل جلوی روی ما قرار دارد و انسان مختار است که هر کدام را انتخاب کند.
 
امام جمعه کرمان تصریح کرد: حضور مردم پای صندوق‌های رای از مهم‌ترین مسائل کشور شناخته می‌شود که با حضور خود به دشمنان بیان کنیم ما نظام را دوست داشته و آینده کشور را خودمان انتخاب می‌کنیم.
 
وی با توجه به این که سانحه هواپیمای اوکراین حادثه تلخی برای مردم محسوب می‌شود، ابراز داشت: کشور آمریکا جایی برای ماندن در منطقه ندارد.
 
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با بیان این که مردم با آمدن به خیابان‌ها مشت محکمی را به آمریکا و دشمنان زدند، اظهار داشت: علت تمام ناآرامی‌ها در جهان، آمریکا است که در هر جای این دنیا می‌رود، ناآرامی را به دنبال خود می‌آورد.
 
وی در پایان با اشاره به این که شورای نگهبان در عرصه صلاحیت های کاندیداها اقتدار خود را نشان داد، گفت: تخریب سپاه و شورای نگهبان کار منافقان و دشمنان در کشور است./۱۳۸۰/پ310/ب1
ارسال نظرات