۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۶۳۵۸۴۷
حجت الاسلام حیات الغیب:

دشمن شناسی رسالت خطیر حوزه علمیه است

دشمن شناسی رسالت خطیر حوزه علمیه است
مدیر حوزه علمیه کمالیه خرم آباد به رسالت حوزه در زمینه حفظ و حراست از آرمان های انقلاب اشاره کرد و گفت: دشمن شناسی رسالت خطیر حوزه علمیه است.

حجت الاسلام لطف الله حیات الغیب، مدیر حوزه علمیه کمالیه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، نیاز جامعه امروز بصیرت بخشی و دشمن شناسی است.

وی با اشاره به رسالت حوزه علمیه در راستای هدایت دینی جامعه و روشنگری بین مردم به ویزه نسل جوان افزود: باید جوانان جامعه را در برابر دسیسه های دشمن هوشیار ساخت و جلوی نفوذ دشمن گرفته شود.

حجت الاسلام حیات الغیب خاطرنشان کرد: طلاب و مبلغان باید مبانی دینی را که از حوزه فرا می گیرند، در جامعه منعکس کنند و در تقویت اخلاق و معنویت جامعه نقش آفرین باشند.

وی با بیان اینکه تحصیل مهم ترین وظیفه یک طلبه است، اظهار داشت: طلاب باید در کنار فراگیری علوم دینی نسبت به مسائل روز جامعه نیز هوشیار باشند و در عرصه بصیرت بخشی در جامعه به رسالت خویش عمل کنند.

مدیر حوزه علمیه کمالیه خرم آباد حاشیه نشینی حوزه علمیه را از جمله توطئه های دشمن عنوان کرد و گفت: حوزه علمیه به عنوان مادر انقلاب نباید نسبت به مسائل روز دنیا بی تفاوت باشد.

وی تصریح کرد: حضور فعال و پررنگ حوزه در جامعه و عمل به رسالت تبلیغی خویش برای تبیین اهداف و آرمان های انقلاب لازمه ادامه راه انقلاب است.

حجت الاسلام حیات الغیب بیان کرد: طلاب برای موفقیت در انجام وظایفی که بر دوش دارند باید بنیه علمی و پژوهشی خویش را تقویت کرده و از فرصت ها به خوبی بهره مند شوند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات