۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۶۳۵۸۸۱

محموله ۲۴ تنی کمک استان مرکزی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان ارسال شد

محموله ۲۴ تنی کمک استان مرکزی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان ارسال شد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: محموله ۲۴ تنی کمک استان مرکزی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان ارسال شد.

به‌گزارش خبرگزاری رسا، «محمد محمدی» مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی با حضور در دفتر خبرگزاری تسنیم در استان مرکزی ضمن بازدید از این مجموعه در جریان نحوه فعالیت این خبرگزاری قرار گرفت.

محمدی در این بازدید با تاکید بر افزایش تعامل، خواستار همکاری بیشتر این خبرگزاری با مجموعه هلال احمر استان به منظور انتشار اخبار و شنیدن صدای مردم به منظور برطرف کردن نیازهای آنها در این حوزه شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی با اشاره به کمک‌های امدادی به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: یک محموله 24 تنی اقلام غذایی یعنی کنسروجاتی که در انبارها بود به ارزش ریالی 400 میلیون تومان به سیستان و بلوچستان ارسال شده است.

محمدی تصریح کرد: این محموله امدادی اعزام شده به سیستان و بلوچستان، شامل اقلام و مواد خوراکی است که به منظور کمک به هموطنان سیل زده، در قالب یک تریلر از استان مرکزی راهی این مناطق شد.

وی عنوان کرد: محموله امدادی مذکور مجموعاً مشتمل بر 24 تن انواع مواد خوراکی از جمله بسته‌های غذای یک ماهه، قند، شکر، کنسرو، عدس، لوبیا و سایر مواد خوراکی مورد نیاز و ضروری برای سیل زدگان بوده است.

محمدی بیان کرد: با توجه به شرایط موجود در استان سیستان و بلوچستان، همچنان جمع آوری اقلام ضروری و کمکی برای کمک به این هموطنان سیل زده در دستور کار قرار دارد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی با اشاره به اعزام نیرو به استان سیستان و بلوچستان گفت: در صورتی که نیاز باشد، جمعیت هلال احمر استان مرکزی به اعزام نیروهای امدادی و تجهیزات امداد و نجات به نقاط سیل زده استان سیستان و بلوچستان نیز اقدام خواهد کرد.

وی ادامه داد: به سازمان امداد و مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان آمادگی خود را براساس اینکه توانایی اعزام نیروهای تخصصی سیلاب، نیروهای تخصصی آوار بردار و نیروهای تخصصی امدادی را داریم اعلام کرده‌ایم./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات