۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۶۳۶۱۷۴
حجت الاسلام ستوده:

همکاری تشکل‌های مردم نهاد با اوقاف و امور خیریه استان اردبیل توسعه می‌یابد

همکاری تشکل‌های مردم نهاد با اوقاف و امور خیریه استان اردبیل توسعه می‌یابد
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: همکاری و مشارکت تشکل‌ها و سمن‌های مردم نهاد در سطح استان اردبیل با اوقاف و امور خیریه استان اردبیل توسعه می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مهدی ستوده در نشست با تشکل‌های مردم نهاد استان اردبیل اظهار داشت: همکاری و مشارکت تشکل‌ها و سمن‌های مردم نهاد در سطح استان اردبیل با اوقاف و امور خیریه استان اردبیل توسعه می‌یابد.

وی با بیان اینکه در سطح استان اردبیل 177 امامزاده وجود دارد افزود: در سطح استان اردبیل حدود 6 هزار موقوفه وجود دارد که از این میزان 2400 رقبه با کاربری کشاورزی هستند و همچنین در کنار آن در استان اردبیل 177 بقعه و امامزاده نیز وجود دارد.

حجت الاسلام ستوده با اشاره به انتظارات اداره کل اوقاف و امور خیریه از تشکل‌های مردم نهاد تصریح کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه از تشکل‌های مردم نهاد انتظار همکاری انجام برنامه‌های فرهنگی در بقاع متبرکه به صورت مشارکتی در راستای تبدیل امامزاده‌ها به قطب‌های فرهنگی، مشارکت، سرمایه گذاری در عرصه دانش بنیان کشاورزی و خدماتی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با تاکید بر تلاش برای بهبود وضعیت اقتصادی مردم بیان کرد: تمامی امکانات و ظرفیت‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل را در راستای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم به کار می‌گیریم.

وی اظهار کرد: از جمله امکانات و ظرفیت اداره کل اوقاف که می‌تواند به اقتصاد کشور کمک کند رقبات زیادی اعم از خدماتی، کشاورزی و ... است که بایستی برای به کارگیری آن برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم./1350/د102/ب1

ارسال نظرات