۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۶۳۶۲۵۹
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی خبر داد؛

برپایی موکب‌های اربعین خراسان جنوبی در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

برپایی موکب‌های اربعین خراسان جنوبی در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی گفت: موکب اربعین خراسان جنوبی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان برپا شده است.

موسی جوینده، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی اظهار داشت: موکب اربعین خراسان جنوبی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان برپا شده است.

وی با بیان اینکه 30 نفر برای خدمت رسانی به مناطق سیل زده همکاری می‌کنند گفت: این موکب در شهرستان دلگان استان سیستان و بلوچستان برپا شده و مردم می‌توانند کمک‌ها و نذورات خود را به این موکب اهدا کنند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی افزود: این کمک‌ها به نام سردار حاج قاسم سلیمانی تقدیم مردم سیل زده سیستان و بلوچستان می‌شود و خیران همواره کمک رسان مردم آسیب دیده هستند.

جوینده تصریح کرد: این موکب به مدت حدود یک هفته در این منطقه برپا شده و تاکنون روزانه 9 هزار پرس غذای گرم برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان طبخ می‌شود.

وی ادامه داد: موکب دوم اربعین خراسان جنوبی در روزهای آینده به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اعزام می‌شود و بسته‌های معیشتی شامل برنج، چای، قند و روغن، نان و کلوچه محلی توزیع می‌شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: مصالح ساختمانی یکی از نیازهای مهم مناطق سیل زده است و وضعیت مردم از نظر تغذیه‌ای به حالت عادی رسیده است.

جوینده اظهار کرد: خیران و مردم استان برای کمک به سیل زدگان می‌توانند وجوهات نقدی خود را به شماره کارت 6273811095667975 واریز کنند./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات