۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۶۳۶۳۴۶

درسنامه های قرآنی در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رونمایی می شود

درسنامه های قرآنی در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رونمایی می شود
با حضور مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مولفین، ناظرین طرح ها، معاونین آموزشی دانشگاه های کشور درسنامه های مقطع کارشناسی علوم قرآن و حدیث رونمایی می شود.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه مراسم رونمایی از درسنامه‌های مقطع کارشناسی علوم قرآن و حدیث، روز چهارشنبه ۲ بهمن سال جاری از ساعت ۹ الی ۱۲ در وزارت علوم و تحقیقات و فناوری برگزار می­ شود.

پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و «مركز هماهنگي و توسعه پژوهش و آموزش عالي قرآني كشور» در راستای مصوبات شورای توسعه فرهنگ قرآنی شورای عالی انقلاب فرهنگی و با هدف ساماندهی و تدوین کتب و محتوای آموزشی درسی برای مراکز دانشگاهی مجری رشته علوم قرآن و حدیث در مقطع کارشناسی در اواخر سال ۱۳۹۵ همکاری علمی‌ای را آغاز کردند. این همکاری در قالب انعقاد قرارداد تدوین ۲۱ عنوان درسنامه قرآنی تبلور یافت و برای اجرایی کردن قرارداد یادشده دبیرخانه‌ای با عنوان «کارویژه تدوین درسنامه‌های قرآنی» در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه تشکیل شد.

این مجموعه آثار براساس سرفصل های مصوب کارشناسی علوم قرآنی در قالب مشارکت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور که هر دو از مراکز زیر مجموعه وزارت علوم تحقیقات و فناوری است طراحی و تدوین شده است.

مراسم رونمائی از این آثار از ساعت ۹ الی ۱۲ روز چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ در سالن شهدای جهاد علمی (طبقه پانزدهم) وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با حضور مسئولان ذیربط وزارت، مولفین، ناظرین طرح ها، معاونین آموزشی و مدیران گروه های آموزشی و پژوهشی دانشگاه های سراسر کشور برگزار می­ شود./1350/د102/ب1

ارسال نظرات