۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۶۳۶۳۵۹
حجت الاسلام دوستی فر مطرح کرد؛

بهره مندی از ظرفیت تبلیغی طلاب مدرسه علمیه سفیران هدایت

بهره مندی از ظرفیت تبلیغی طلاب مدرسه علمیه سفیران هدایت
مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت خرم آباد با اشاره به توانایی طلاب این مدرسه در عرصه تبلیغ، گفت: در طول سال همواره طلاب سفیران هدایت در عرصه تبلیغ حضوری چشمگیر دارند.

حجت الاسلام دوستی فر، مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: حدود 75 طلبه در این مدرسه در حال تحصیل هستند.

وی از مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع) خرم آباد به عنوان مدرسه ای تخصصی یاد کرد و افزود: طلاب در کنار آموزش دروس حوزه، دروس تخصصی ادبیات عرب، فقه و اصول، منطق، فلسفه و جامعه شناسی را فرا می گیرند.

حجت الاسلام دوستی فر خاطرنشان کرد: فن خطابه، روش سخنرانی و اصول روانشناسی کودکان و نوجوانان از دیگر دروس تخصصی است که طلاب در این مدرسه فرا می گیرند.

وی با اشاره به توانایی تبلیغی طلاب مدرسه علمیه سفیران هدایت خرم آباد بیان کرد: از ظرفیت تبلیغی طلاب این مدرسه به خوبی بهره مند می شویم.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت خرم آباد اظهار داشت: طلاب مدرسه علمیه سفیران هدایت در طول سال در مدارس، مساجد و حسینیه ها مشغول فعالیت تبلیغی هستند.

وی تبلیغ را امری ضروری برای نهادینه سازی آموزه های دینی در جامعه عنوان کرد و گفت: تبلیغ چهره به چهره از مؤثرترین شیوه تبلیغ بوده و در کنار دیگر شیوه های نوین تبلیغی همواره باید مورد توجه قرار گیرد./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات