۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۶۳۶۳۴۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

ترزیق روحیه امید در جامعه رسالت خطیر مبلغان است

ترزیق روحیه امید در جامعه رسالت خطیر مبلغان است
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: مبلغان در انجام فعالیت تبلیغی خویش باید همواره روحیه امید را در جامعه ترزیق کنند و در ارتقای اخلاق و معنویت جامعه بکوشند.

حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت ‌و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به اهمیت تبلیغ و ضرورت حضور مبلغان در جامعه پرداخت و بیان داشت: در طول سال چندین هزار مبلغ به نقاط مختلف استان اعزام می‌کنیم.

وی با اشاره به فعالیت مستمر مبلغان بومی استان در طول سال و مناسبت های مختلف افزود: در ایام تبلیغی و مناسبت های خاص همواره از ظرفیت مبلغان غیربومی نیز بهره مند می شویم.

حجت الاسلام مهدوی در ادامه بیان کرد: در طول سال گذشته ۵۶ هزار نفر روز اعزام مبلغ داشتیم.

وی با اشاره به نقش طلاب و مبلغان در عرصه تبلیغ خاطرنشان کرد: ایجاد روحیه امید از مهم ترین وظایف مبلغان است، مبلغان باید در عرصه تبلیغ به بایسته های تبلیغی توجه داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان اظهار داشت: تبیین و تشریح بیانیه گام دوم در عرصه تبلیغ رسالت خطیر مبلغان بوده و این قشر همواره موظف هستند تا بیانیه را برای مردم تبلیغ، تشریح و تفسیر کنند.

وی در پایان افزود: در راستای تبیین بیانیه گام دوم مبلغان دوره های آموزشی را در طول سال در این زمینه گذرانده اند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات