۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۶۳۶۴۳۳

انتشار کتاب نقش زنان در انقلاب اسلامی

انتشار کتاب نقش زنان در انقلاب اسلامی
رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس از رونمایی شش کتاب صوتی و نمایشنامه رادیویی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، انتشار کتاب نقش زنان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدسبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما خانم مریم مجتهدزاده گفت: با هدف ارائه دستاورد‌های دفاع مقدس و به منظور ثبت حماسه‌های جاودانه انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس؛ سیره زندگی تعدادی از شهدا، زنان شهید، مادران و همسران شهدا در سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس نگاشته شده است.

خانم مجتهدزاده افزود: به منظور آشنایی جوانان و جامعه مخاطب با سبک و سیره زندگی این بزرگ‌مردان و شیرزنان نامدار؛ سازمان علاوه بر چاپ زندگینامه آنان با استفاده از زبان هنر و به منظور تاثیر مضاعف آن در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید دارد و در این زمینه تعدادی از کتب چاپ شده سازمان با مشارکت رادیو نمایش و رادیو ایران صدا به صورت نمایش نامه رادیویی و کتاب صوتی درآمده است.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: به منظور جلوگیری از تحریف و به فراموشی سپرده شدن میراث گران‌بهای خون پاک ایثارگران اسلام و دستاورد‌های دفاع مقدس به زودی شش عنوان کتاب دیگر نیز به همت سازمان و با مشارکت ایران صدا و رادیو نمایش رونمایی خواهد شد. /۹۹۸/د ۱۰۱/ش
میثم صدیقیان
ارسال نظرات