۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۷
کد خبر: ۶۳۶۶۱۷
امام جمعه موقت کاشان:

خطبه های رهبر انقلاب توطئه های دشمن را خنثی کرد

خطبه های رهبر انقلاب توطئه های دشمن را خنثی کرد
حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: تمام توطئه‌های دشمن با یک خطبه عربی رهبری که از سوی رسانه‌های خارجی به سراسر جهان اسلام ارسال شد دشمن را توسط رسانه‌های خودشان رسوا کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار چهارشنبه شب در دیدار با خانواده شهید محمود عقاداتی، گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی و زمان و مکان شهادت و سیلی که آمریکا بعد از موشک باران پایگاه آمریکا خورد را هیچگاه فراموش نخواهد کرد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در مقابله با ترفند دشمن برای منحرف کردن افکار عمومی از شهادت حاج قاسم سلیمانی و تشییع باشکوه پیکر سردار رشید اسلام و موشک باران پایگاه‌های آمریکا، بعد از ۸ سال با اقامه نماز نقشه دشمن را نقش برآب کرد.

به گفته وی، اعلام اقامه نماز جمعه از سوی رهبر معظم انقلاب دنیا را به واکنش واداشت و همه دنیا در انتظار سخنان رهبری از تریبون نماز جمعه تهران بودند.

امام جمعه موقت کاشان گفت: این هوشیاری رهبری بود که بعد از ۸ سال با حضور خود در نماز جمعه همه رسانه‌های خارجی را به میدان آورد و بعد از سال ها، سخنرانی رهبر معظم انقلاب را از رسانه‌های خود مستقیما به سراسر جهان مخابره کردند.

حجت الاسلام اسلامی تبار ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه با اعلام اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی و تشییع باشکوه او و موشک باران پایگاه‌های آمریکا یوم الله است، این سه رخداد را در تاریخ جمهوری اسلامی ایران برای همیشه ماندگار کرد.

وی با اشاره به اینکه سخنرانی رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه تهران تمام توطئه‌های دشمن را خنثی کرد، اظهار داشت: حضور باشکوه میلیونی در نماز جمعه تهران حماسه‌ای بزرگ و بی سابقه و مشت محکمی بود که بر دهان آمریکا و اسرائیل زده شد.

امام جمعه موقت کاشان گفت: تمام تبلیغات دشمن با یک خطبه عربی رهبر معظم انقلاب که از سوی رسانه‌های خارجی به سراسر جهان اسلام ارسال شد دشمن را توسط رسانه‌های خودشان رسوا کرد.

حجت الاسلام اسلامی تبار در ادامه با اشاره به اینکه فضیلت آن است که دشمن به آن اعتراف کند، گفت: خانم رایس وزیر امورخارجه سابق آمریکا اعتراف کرده است، رهبر ایران شخصیتی است که می‌تواند پیشرفته‌ترین طرح‌ها را که توسط ذهن‌ها و مغز‌های خیلی متفکر و با هزینه‌های خیلی زیاد و در مدت خیلی طولانی طراحی شده و مجریان خیلی ماهر اجرای آن را بر عهده گرفته اند را با یک ساعت سخنرانی خنثی کند./۱۳۰۷/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 8
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات