۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۳
کد خبر: ۶۳۴۴۹۹
امام جمعه موقت کاشان:

شهادت سردار سلیمانی زمینه خروج آمریکا از منطقه را فراهم کرد

شهادت سردار سلیمانی زمینه خروج آمریکا از منطقه را فراهم کرد
حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: با شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی زمینه بیرون راندن آمریکا از منطقه در حال آماده شدن است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار چهارشنبه شب در دیدار با خانواده شهید رضا چکبر، یا تبریک و تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، گفت: شهادت این سردار بزرگ دو روی یک سکه بود.

وی افزود: شهادت چنین گوهر گرانبهایی از یک طرف برای رهبر معظم انقلاب و ملت ایران بسیار تلخ و از سوی دیگر چنین شهادت‌هایی آثار و دستاورد‌های بسیار بزرگی برای جامعه اسلامی ایران به همراه دارد.

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: با شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی زمینه بیرون راندن آمریکا از منطقه در حال آماده شدن است.

وی ادامه داد: همانگونه که ملت ایران با اتحاد خود توانستند شاه را از مملکت بیرون کنند، برای بیرون راندن آمریکا از منطقه هم ملت قهرمان ایران باید دست به دست یکدیگر بدهند.

به گفته وی با بیرون رفتن آمریکا و استکبار جهانی از منطقه زمینه نابودی رژیم غاصب اسرائیل فراهم خواهد شد.

امام جمعه موقت کاشان اظهار داشت: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و به دنبال آن هدف قرار دادن دو پایگاه نظامی آمریکا عین الاسد و اربیل زمینه‌های بیرون راندن آمریکا از منطقه فراهم شده است.

حجت الاسلام اسلامی تبار شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و حضور چندین میلیونی ملت ایران در مراسم تشییع را سبب وحشت دشمن و انسجام و وحدت هرچه بیشتر ملت ایران دانست و افزود: شهادت سردار سلیمانی همه توطئه‌های دشمن را در انتخابات پیش رو خنثی کرد.

وی ادامه داد: دشمن با نزدیک شدن به ۲۲ بهمن و انتخابات دست به اقداماتی می‌زند تا مردم را از حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور در انتخابات منصرف کند، اما همه اقدامات دشمن نتیجه عکس می‌دهد و ملت ایران با حضور همگانی خود در صحنه مشت محکمی بر دهان دشمن می‌کوبند.

امام جمعه موقت کاشان گفت: زنده بودن شهید حاج قاسم سلیمانی دارای آثار و برکات زیادی بود و دو کشور سوریه و عراق را طی چهار سال از چنگال آمریکا و تروریست‌های داعش درآورد.

حجت الاسلام اسلامی تبار ابراز داشت: آمریکا میلیارد‌ها دلار در منطقه هزینه کرد، اما سردار سپهبد سلیمانی همه هزینه‌های آمریکا را بر باد داد.

وی افزود: انسان‌های مومن و صالح خدا از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی مانند شیشه عطری هستند که با شکسته شدن آن‌ها عطر آن‌ها همه فضای کشور را فرا می‌گیرد./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات