۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۶۳۶۶۷۹
نماینده مجلس عراق:

راهپیمایی فردا همه پرسی درباره خروج آمریکا از منطقه است

راهپیمایی فردا همه پرسی درباره خروج آمریکا از منطقه است
عضو ائتلاف الفتح در پارلمان عراق گفت که تظاهرات فردا همه پرسی مردمی برای مخالفت با حضور آمریکا در عراق است.

به گزارش خبرگزاری رسا، «محمد البلداوی» عضو ائتلاف الفتح در پارلمان عراق گفت که تظاهرات فردا (جمعه) همه پرسی مردمی برای مخالفت با حضور آمریکا در عراق خواهد بود و نتیجه آن شکست آمریکا است.

 البلداوی تاکید کرد که حضور آمریکا در خاک عراق با شکست مواجه شد همان گونه که در تلاش برای خنثی کردن تصویب قانون خروج نیروهای آمریکایی در پارلمان شکست خورد.

وی افزود که اراده ملت عراق شکست ناپذیر است و تظاهرات میلیونی فردا یک همه پرسی مردمی برای پایان حضور آمریکایی ها در عراق خواهد بود.

این عضو پارلمان عراق گفت که حضور ملت در تظاهرات فردا در بغداد ، بیانگر موضع عراق در مورد حضور آمریکایی‌ها در خاک این کشور خواهد بود و چنانچه وضعیت عمومی پایدار می بود شاهد تظاهرات میلیونی در مخالفت با حضور آمریکا در همه استان‌ها بودیم.

البلداوی توضیح داد که آمریکا در برنامه ریزی های خود برای ادامه حضور در خاک عراق با شکست مواجه خواهد شد همان گونه که در تلاش برای جلوگیری و خنثی کردن تصویب قانون خروج نیروهایش از عراق در پارلمان شکست خورد.

وی تاکید کرد که هر کس که به میهن اش عشق می‌ورزد باید در تظاهرات فردا برای اخراج اشغالگران و قاتلانی که عامل آزار و اذیت ملت عراق بودند، شرکت کند./983/ب

منبع: ایرنا

ارسال نظرات