۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۶۳۶۹۳۰

کنگره بزرگداشت شهید سلیمانی با حضور سفرای خارجی در گرگان برگزار می‌شود

کنگره بزرگداشت شهید سلیمانی با حضور سفرای خارجی در گرگان برگزار می‌شود
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: کنگره بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی با حضور برخی از سفرای خارجی در گرگان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام نورالله ولی‌نژاد ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: دهه فجر سند خدشه‌ناپذیر ملت ایران در مبارزه با استکبار جهانی و رهایی از چنگال ستمگران است.

وی افزود: ملت ایران هزینه‌های زیادی برای پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت کرده و در این 4 دهه گذشته نیز در مقابل توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان ایستادگی کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی، سبب قطع وابستگی ملت ایران به شرق و غرب شده است، گفت: انقلاب، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به عنوان شعار اصلی ملت ایران برای ما به ارمغان آورده است.

حجت‌الاسلام ولی‌نژاد 22 بهمن را نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران برشمرد و افزود: ملت ایران حقارت و وابستگی را نپذیرفت و در این مسیر هم شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان ادامه داد: دهه فجر امسال تحت تأثیر ایام فاطمیه و شهادت سپهبد سلیمانی قرار دارد و به طور قطع دهه فجر متفاوتی خواهد بد.

وی گفت: 21 بهمن ماه امسال کنگره بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی با حضور برخی از سفرای خارجی در گرگان برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه صدها برنامه متنوع فرهنگی، هنری، قرآنی در دهه فجر امسال پیش‌بینی شده است، اظهارداشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های استان در این ایام 10 شب در 10 مسجد است که امسال به صورت فراگیرتر و در محله‌های بیشتری برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به ساماندهی یک‌هزار و 600 هیئت مذهبی در استان گفت: همچنین هیئت‌های مذهبی نیز در این ایام برنامه‌های مختلفی را برگزار می‌کنند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات