۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۵
کد خبر: ۶۳۶۹۸۱
عضو شورای عالی حوزه علمیه استان سمنان:

ماهیت انقلاب اسلامی در دهه فجر برای آینده‌سازان کشور تبیین شود

ماهیت انقلاب اسلامی در دهه فجر برای آینده‌سازان کشور تبیین شود
امام جمعه دامغان گفت: آموزش و پرورش از ایام الله دهه فجر و ویژه برنامه‌های آن در راستای تبیین و تشریح ماهیت الهی و آزادی‌بخش انقلاب اسلامی برای دانش آموزان استفاده کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینیان در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان دامغان که بعدازظهر امروز باحضور فرماندار، شهردار، رئیس آموزش و پرورش و دیگر اعضای این شورا در محل آموزشگاه شاهد دختران برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهارداشت: یادگاران دوران مبارزه با رژیم شاهنشاهی سرمایه‌های معنوی جامعه ایمانی ما هستند، باید از وجود آنها برای تشریح و تعمیق آرمانهای انقلاب در بین دانش آموزان بهره ببریم.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه استان سمنان خاطرنشان کرد: کسانی که شرایط کشور پیش از انقلاب را به یاد دارند، باید برای نوجوانان و جوانان بگویند که کجا و در چه شرایطی بودیم و امروز ایران اسلامی به چه نقطه ای از عزت و اقتدار و پیشرفت رسیده است.

امام جمعه دامغان با تأکید بر ضرورت حضور انقلابیون در مدارس و بیان خاطرات دوران مبارزه با رژیم پهلوی برای دانش آموزان در قالب آیین‌های بزرگداشت دهه‌فجر، افزود: تنها کافی است هر ایرانی خاطرات یکی از بازماندگان و مقامات دربار منحوس پهلوی را که منتشر شده را مطالعه کند تا به ماهیت خودفروخته و فاسد این رژیم پی ببرد.

فرماندار دامغان نیز در این نشست با تأکید بر ضرورت حمایت و پشتیبانی عملی همه اعضاء و نهادهای شورای آموزش و پرورش از این نهاد به عنوان پرورش دهنده آینده سازان کشور، دهه فجر را مجالی مغتنم برای آشنا کردن بیشتر دانش آموزان با دستاوردهای پرشمار 40سال عمر بابرکت انقلاب اسلامی دانست و گفت: نقش آموزش و پرورش در بزرگداشت ایام الله دهه فجر و رشد بینش فرهنگی و سیاسی جامعه بسیار مهم و مؤثر است.

علی اصغر مجد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه، اظهار داشت: استکبارجهانی و در رأس آن آمریکا، با توجه به شرایط حساس کشورما از همه ظرفیتهای اقتصادی، سیاسی و رسانهای خود برای کاهش مشارکت ملت بزرگ ایران در انتخابات پیش رو استفاده می کند، در مقابل همه ما باید برای حضور حداکثری مردم پای صندوقهای رأی به عنوان عامل مهم وحدت و اقتدار کشور تلاش کنیم./977/
جواد رمضانیان
ارسال نظرات