۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۶۳۶۹۹۳
نماینده ولی فقیه در لرستان:

صداقت، دانش و بصیرت ویژگی مهم اصحاب رسانه است

صداقت، دانش و بصیرت ویژگی مهم اصحاب رسانه است
امام جمعه خرم آباد صداقت، دانش و بصیرت را ویژگی اصحاب رسانه خواند و گفت: رسانه ها با تکیه بر این ویژگی ها باید با تحقیقات میدانی و علمی برای رفع مشکلات جامعه عمل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان، امشب در دیدار اصحاب رسانه استان که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: رسانه ها در توسعه و پیشرفت استان نقش بسزایی دارند.

وی با اشاره به جنگ رسانه در دنیای امروز عنوان داشت: رسانه باید در این زمینه هوشیار باشد و آگاهانه در برابر توطئه های دشمن عمل کند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر تقویت سواد رسانه ای اظهار داشت: ارتقای سواد رسانه ای لازمه روشنگری و بصیرت بخشی بوده و عاملی مهم در جنگ رسانه ای است که از سوی دشمن راه اندازی شده است.

وی صداقت، دانش و بصیرت اهل رسانه را مهم خواند و گفت: رسانه با توجه به مسائل روز باید در شرایط فعلی فراتر عمل کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: اکنون در یک مقطع حساس تاریخی هستیم و هر تصمیمی که امروز گرفته می‌شود در سرنوشت کشور تأثیرگذار بوده و رسانه در این راستا نقش مهمی دارد.

وی ادامه داد: برای رشد و پیشرفت و رفع مشکلات استان رسانه ها باید وحدت داشته باشند و با تحقیقات میدانی و علمی گام های مؤثری در رفع مشکلات بردارند و در عرصه آگاهی بخشی به خوبی ایفای نقش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر ضرورت پرداختن رسانه ها به مسائل فرهنگی اظهار داشت: مسائل و مشکلات فرهنگی در مدت کوتاه و چند روز و چند هفته برطرف نخواهند شد، باید در دراز مدت و با برنامه ریزی دقیق به آنها پرداخته شود./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات