۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۶۳۶۹۶۰
حجت الاسلام شاملویی تأکید کرد؛

ضرورت تقویت سواد رسانه ای در برابر جنگ رسانه ای دشمن

ضرورت تقویت سواد رسانه ای در برابر جنگ رسانه ای دشمن
معاون آموزش حوزه علمیه دورود ایام تشییع شهیدسلیمانی را یوم الله خواند و گفت: وظیفه ما در قبال این یوم الله روشنگری، ارتقای سواد رسانه ای و تقویت قدرت فرهنگی و نظامی است.

حجت الاسلام احمد شاملویی، معاون آموزش حوزه علیمه دورود، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: کل ایامی که سردار شهید سلیمانی تشییع می شدند، یوم الله بود و دلیلی که رهبر این ایام را یوم الله نامیدند این بود که در این ایام انسان دست خدا و دخالت امر الهی را در زندگی بشر می بیند.

وی با بیان اینکه در عالم اسلام نظیر این تشییع جنازه را داشتیم و اما در جهان چنین چیزی نظیر ندارد، افزود: شکل گیری چنین عظمتی و سیل خروشان مردم در مراسم عزاداری سردار سلیمانی با دخالت الهی صورت گرفته است.

حجت الاسلام شاملویی با اشاره به سیلی موشکی سپاه پاسداران به پایگاه نظامی آمریکا عنوان داشت: در شرایط برابر نظامی با دشمن نیستیم، دشمن قدرت اول نظامی جهان است و همه دنیا از آن می ترسند و اما خداوند قدرتی به ما می دهد و با این سیلی موشکی هیمنه پوشالی آمریکا در هم ریخت.

وی بیان داشت: اینکه ما بتوانیم و خداوند این قدرت را به ما بدهد که به آمریکا ضربه بزنیم حرکتی بزرگ بود.

معاون آموزش حوزه علمیه دورود اظهار داشت: وظیفه ما این است که ایام الله را پاس بداریم و در مسیر مقاومت و مسیر این یوم الله که توانستیم دشمن را به زانو دربیاوریم، قرار بگیریم.

وی بر ضرورت تقویت قدرت مقاومت تأکید کرد و گفت: قدرت ها را تقویت کنیم از همه جوانب باید قوی شویم بدون اینکه فکر دوستی با دشمن خون خوار را داشته باشیم.

حجت الاسلام شاملویی خاطرنشان کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید از نظر اعتقادی و شناختی قوی شویم، سواد رسانه ای جامعه را بالا بیریم و نگذاریم که فرصت ها تبدیل به تهدید شود.

وی یادآور شد: پس از سانحه سقوط هواپیما و وقایعی که جنگ رسانه ای غرب راه انداخت، نزدیک بود فرصت ها تبدیل به تهدید شود.

معاون آموزش حوزه علمیه لرستان بیان کرد: باید همواره در برابر دشمن هوشیار باشیم، همه روشنگری کنیم و ارتقا سطح شناختی و معنوی را فراموش نکنیم، قدرت نظامی و فرهنگی را بالا ببریم.

حجت الاسلام شاملویی در پایان اظهار داشت: وظیفه ما در قبال این یوم الله ها همین قدرت گرفتن ها در زمینه های مختلف است./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات