۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۶۳۶۹۹۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

۱۳۱ روحانی مستقر در دوره آموزشی «مبشران» خراسان شمالی شرکت کردند

۱۳۱ روحانی مستقر در دوره آموزشی «مبشران» خراسان شمالی شرکت کردند
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: دوره‌های آموزشی مبشران با حضور ۱۳۱ نفر از روحانیون مستقر این استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست با روحانیان مبلغ، با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب تبیین و عرضه اسلام ناب به مردم را از وظایف اصلی سازمان تبلیغات برشمردند، افزود: مهم‌ترین رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی استفاده از جایگاه طلبگی برای تبیین اسلام ناب محمدی، هدایت جامعه و پیشبرد اهداف انقلاب است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای توانمندسازی روحانیون مستقر در زمینه‌های تبلیغی و ترویجی و استفاده از توانایی‌های بالقوه و بالفعل آن‌ها در زمینه‌های مختلف فرهنگی، مذهبی، اقتصادی و... دوره‌های آموزش تخصصی مبشران در چهار سطح «امام»، «هادی»، «سفیر» و «امین»، به مدت دو روز در خراسان شمالی برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: موضوعاتی که اساتید این دوره‌ها بیان کردند، عبارتند از: «دین فطری»، «اخلاق»، «سیره حضرت زهرا (س) با رویکرد ولایتمداری»، «آسیب‌های احتمالی طرح امامت»، «سلامت و سبک زندگی»، «آشنایی تکمیلی با مسائل شرعی مبتلابه (خمس)» و «آشنایی با شیوه سخنرانی و تهیه محتوای» آن.

وی اظهار کرد: طرح «امام محله» ایده‌ای محوری است که از سوی سازمان تبلیغات اسلامی در حال اجراست و بر اساس این طرح، هر امام جماعت مسجد؛ امام آن محله نیز محسوب شده و به حل مسائل مختلف محله می‌پردازد در همین راستا با هدف ارتقاء توانمندی‌های مبلغان دینی، دوره‌های آموزشی مبشران با حضور ۱۳۱ روحانی مستقر در استان خراسان‌شمالی برگزار شد.

حجت‌الاسلام خادمی تأکید کرد: توسعه شبکه تبلیغی و ارتباط و تعامل سازنده مردم و روحانیون با استفاده از ظرفیت‌های محله‌ها برای انجام بهینه و کیفی خدمات تبلیغی از مهم‌ترین اهداف طرح «امامان محله» است./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات