۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۶۳۷۰۸۴

آماده‌باش ارتش رژیم صهیونیستی در آستانه رونمایی از «معامله قرن»

آماده‌باش ارتش رژیم صهیونیستی در آستانه رونمایی از «معامله قرن»
ارتش رژیم صهیونیستی در آستانه رونمایی از طرح معامله قرن از سوی آمریکا، برای مقابله با اعتراضات احتمالی در فلسطین اشغالی به حالت آماده‌باش درآمده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی با اشاره به رونمایی آمریکا از طرح مد نظر این کشور برای مذاکرات سازش بین تل‌آویو و فلسطینیان که به معامله قرن موسوم شده، از قرار گرفتن ارتش این رژیم در حالت آماده‌باش خبر دادند.

پایگاه صهیونیستی «عاروتص شوع» امروز یکشنبه گزارش داد: «نیروهای دفاعی اسرائیل (ارتش رژیم صهیونیستی) با توجه به این احتمال که جزئیات "معامله قرن" ترامپ سبب بروز آشوب توسط عرب‌های فلسطینی شود، در حالت آماده‌باش قرار دارد».

بنا بر گزارش این رسانه، ارتش رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر به ویژه در مناطق مرکزی فلسطین اشغالی سلسله تدارکات و تدابیری برای آمادگی در برابر هرگونه «آشوبی» اتخاذ کرده است.

برخی دیگر از رسانه‌های رژیم صهیونیستی از قبیل «کان» خبر دادند، حضور «آویو کوخاوی» رئیس ستاد مشترک این رژیم در یک کنفرانس از قبل برنامه ریزی شده که قرار بود فردا دوشنبه برگزار شود، لغو شده است.

انتشار خبر آماده باش ارتش رژیم صهیونیستی در حالی انجام شده که با جدی شدن خبر رونمایی قریب‌الوقوع طرح معامله قرن توسط دولت آمریکا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز یک شنبه اعلام کرد که دونالد ترامپ این طرح را در هفته جاری رونمایی خواهد کرد

ترامپ چند روز پیش گفته بود، قبل از سفر نتانیاهو به واشنگتن از این طرح رونمایی می‌کند. او قرار است سه‌شنبه با نتانیاهو در کاخ سفید دیدار کند.

ارسال نظرات