۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۳
کد خبر: ۶۳۷۲۶۹
حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان:

پیش‌بینی محو اسرائیل در کمتر از ۲۵ سال سیر صعودی به خود گرفته است

پیش‌بینی محو اسرائیل در کمتر از ۲۵ سال سیر صعودی به خود گرفته است
تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه پیش‌بینی محو اسرائیل در کمتر از ۲۵ سال سیر صعودی به خود گرفته است، گفت: پیروزی مقاومت قطعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران، دوشنبه در دهمین همایش «غزه؛ نماد مقاومت» با بررسی نقش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در تقویت محور مقاومت اسلامی فلسطین که در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد، گفت: امام راحل مساله فلسطین را از تنگنای صرفا عربی خارج و به عنوان مهمترین مساله جوامع اسلامی مطرح کردند.

وی ادامه داد: امروز با آگاهی و مقاومت مردم فلسطین خصوصا قهرمانان غزه مساله فلسطین به جایی رسیده که آن ارتش به ظاهر شکست ناپذیر صهیونیستی 22 روز هم نمی تواند در برابر غزه ای که فاقد ابزار نظامی و دارای کمترین جمعیت جهان است مقاومت کند.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در حال حاضر در بدترین شرایط روزگار سپری می کند، ابراز کرد: مردم فلسطین امروز در قله اقتدار قرار گرفته و همچنان سیرصعودی خود را طی می کند.

تولیت مسجد مقدس جمکران با استناد به کلام رهبر انقلاب، اظهار داشت: رهبر انقلاب رسما اعلان کردند هر ملتی در هر کجایی از جهان بخواهد علیه رژیم صهیونیستی قیام کند ما از آنها حمایت می کنیم و این سخن را آشکار بیان کردند.

وی نقش سردار سلیمانی را در حمایت و تقویت مردم فلسطین یک امر غیر قابل انکار بیان کرد و گفت: راه سردار سلیمانی همچنان تا تحقق وعده امام راحل که فرمودند نام اسرائیل باید از صفحه جهان حذف شود، ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان ادامه داد: براساس فرمایش رهبر انقلاب ما کمتر از بیست سال شاهد حذف نام اسرائیل از صفحه وجود خواهیم بود و مقاومت مردم غزه با حمایت جهان اسلام و زنجیره مقاومت که در کشورهای منطقه شکل گرفته پیروزی بزرگی را رقم خواهند زد.

تولیت مسجد مقدس جمکران با تاکید براینکه نابودی اسرائیل رو به فزونی است، خاطرنشان کرد: پیروزی از آن حق و جریان مقاومت خواهد بود./813/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 5
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات