۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۸
کد خبر: ۶۳۷۳۵۸
مدیر عامل اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور:

۲۸ دوره مسابقات قرآنی روستایی با یاد شهید سلیمانی برگزار خواهد شد

۲۸ دوره مسابقات قرآنی روستایی با یاد شهید سلیمانی برگزار خواهد شد
محمدی با بیان اینکه مسابقات قرآنی روستایی با یاد شهید سلیمانی برگزار خواهد شد، گفت: موسسات قرآنی مردم نهاد ظرفیتی عظیم در راستای تحولات فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسن محمدی مدیر عامل اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور، امروز در نشست خبری بیست و هشتمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه مناطق روستایی و عشایری که با حضور اصحاب رسانه و در محل وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، گفت: اتحادیه تشکل های قرآنی کشور یک مجموعه مردم نهاد است که در راستای توسعه فرهنگ قرآنی فعالیت می کند.

وی اتحادیه تشکل های قرآنی را حلقه وصل بین موسسات قرآنی مردم نهاد و دستگاهای دولتی ذی ربط بیان کرد و ادامه داد: در حال حاضر بیش از هزار موسسه قرآنی مردم نهاد در سراسر کشور فعالیت دارند.

محمدی ظرفیت عظیم قرآنی کشور را بستری برای تحولات فرهنگی در کشور دانست و اظهار داشت: نقش مردم در پیشبرد اهداف بسیار حائز اهمیت است

مدیر عامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت ادامه داد: اتحادیه بر اساس وظیفه ذاتی خودش به مناطق محروم نگاه ویژه داشته و آمادگی دارد این ظرفیت را در اختیار دستگاه های مختلف و وزارت جهاد کشاورزی قرار دهد.

وی به مسابقات قرآنی روستایی اشاره کرد و گفت: این اتفاق مبارکی است که ۲۷ دوره آن توسط وزارت جهاد کشاورزی برگزار شده و امسال اتحادیه در قالب تامین بخشی از هزینه ها در برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه مناطق روستایی و عشایری همکاری خواهد داشت.

مدیر عامل اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور ادامه داد: تعامل خوبی بین اتحادیه و وزارت جهاد کشاورزی صورت گرفته و امیدوار هستیم این همکاری ها در برگزاری مسابقات قرآنی سال ۹۹ حرکتی بی نظیر را رقم بزند.

وی با تاکید براینکه موسسات مردم نهاد قرآنی باید تقویت شوند، ابراز کرد: امروز بسیاری از آموزش های قرآنی برعهده همین موسسات است.

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه مناطق روستایی و عشایری با نام و یاد سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد./۸۱۳/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 3
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات