۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۶۳۷۴۱۴
حجت الاسلام صابری اراکی:

فاطمیه جبهه مقاومت را تأسیس کرد

فاطمیه جبهه مقاومت را تأسیس کرد
عضو جامعه مبلغان کشور با بیان اینکه فاطمیه جبهه مقاومت را تأسیس کرد، گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) درس مقاومت می‌دهد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدحسین صابری اراکی در شام شهادت حضرت فاطمه (س) هیات شهدای درب یلان کاشان، گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) دختر نبوت و همسر ولایت و مادر امامت با رشادت و خون خود از ولایت دفاع کرد.

وی با اشاره به اینکه در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در کشور ایران تعطیلی رسمی نبود، افزود: برای ایام فاطمیه به اندازه‌ای سرمایه گذاری مادی و معنوی شد تا سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا تعطیل عمومی اعلام شد.

حجت الاسلام صابری اراکی گفت: احیای فاطمیه با بیان مظلومیت‌های فاطمه زهرا در مجالس عزاداری تبیین شده است و امروز فاطمیه از مرز‌های ایران اسلامی گذشته است و در آمریکا، اروپا، آسیا و استرالیا مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار می‌شود.

به گفته وی احیای فاطمیه زحمت داشت، اما همت نیز در ورای آن قرار داشت و مردم در ایام فاطمیه با معارف اهل بیت (ع) آشنا می‌شوند و مانند حضرت فاطمه زهرا (س) از غدیر حمایت می‌کنند.

عضو جامعه مبلغان کشور با بیان اینکه فاطمیه جبهه مقاومت را تأسیس کرد، اظهار داشت: فاطمیه اساس و چشمه جوشان اسلام است و شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فاطمیه را زنده کرد.

وی افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) درس مقاومت می‌دهد و برای همین است که تربیت شدگان فاطمیه از حرم دختر فاطمه زهرا (س) در سوریه که داعش قصد داشت آن را با خاک یکسان کند دفاع کردند./۱۳۰۷/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات