۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۶۳۷۶۴۵

نام نویسی طلاب برای شهرک مهدیه از امروز آغاز شد

نام نویسی طلاب برای شهرک مهدیه از امروز آغاز شد
دور جدید ثبت نام در شهرک مهدیه ویژه طلاب حوزه علمیه قم از امروز شنبه ۱۲بهمن ماه آغاز شده و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دور جدید ثبت نام در شهرک مهدیه ویژه طلاب حوزه علمیه قم از امروز شنبه ۱۲بهمن ماه آغاز شده و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

 شرایط نام نویسی در شهرک مهدیه، دارا بودن پرونده فعال در مرکز مدیریت حوزه علمیه قم، سکونت در شهر مقدس قم، اتمام کتبی و شفاهی پایه ششم حوزه، متاهل بودن، تلبس دائم به لباس مقدس روحانیت و پیشرفت تحصیلی بر اساس مقررات معاونت آموزش حوزه های علمیه است.

همچنین عدم اشتغال در هیچ کدام از نهادهای دولتی و غیر دولتی چه به صورت پاره وقت یا ساعتی یا تمام وقت، نداشتن مستمری از هرکدام از نهادهای کشور و عدم مالکیت زمین، خانه و سایر مستغلات در هیچ منطقه ای از کشور و عدم تمکن در پرداخت اجاره بهای منزل از شرایط نام نویسی در شهرک مهدیه به شمار می روند.

گفتنی است، تمامی ثبت نام های گذشته در شهرک مهدیه لغو و ملاک ثبت نام جدید است و در این دوره از ثبت نام که دارای ظرفیت مشخصی است بر اساس امتیازی که متقاضیان دارند از بالاترین امتیاز شروع و تا پایان ظرفیت ادامه پیدا می کند و نخبگان، استعدادهای برتر حوزه و اساتید درس خارج در اولویت ثبت نام قرار دارند.

پژوهشگران، اساتید، مبلغین، استعدادهای برتر، سنوات تحصیل، ایثارگران، مناطق محروم، بیماران خاص، افراد دارای سابقه مدیریت، سابقه اجاره نشینی و حافظین قرآن کریم از جمله امتیازاتی است که در موقع ثبت نام لحاظ می شود.

طلاب متقاضی به نام نویسی در شهرک مهدیه می توانند به سامانه پیشخوان مرکز مدیریت حوزه های علمیه به نشانیhttp://login.ismc.ir/ مراجعه کنند./1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
ان شاالله با دقت فراوان موارد را بررسی کنند تا عدالت حداکثری اتفاق بیفتد
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۹
آره واقعا امیدواریم جوری بررسی کنند که واقعا اونایی که خونه ندارن بتونن در این منازل ساکن بشن و استفاده کنن
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۰
تا چند سال قبل ... گویی عده ای منازل شهرک مهدیه رو کلا سرقفلی واسه خودشون ورداشته بودن
0
0