۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۶۳۷۷۰۵
شیخ خضر الکبش در گفت وگو با رسا:

«معامله قرن» تنها عزم و صلابت ملت فلسطین را بیشتر می کند

«معامله قرن» تنها عزم و صلابت ملت فلسطین را بیشتر می کند
رییس جریان ارتقای لبنان بیان داشت: معامله قرن فقط موجب می شود تا عزم و صلابت فلسطینیان در مواجهه با رژیم اشغالگر قدس بیشتر شود.

شیخ خضر الکبش رییس جریان ارتقای لبنان، در گفت‎وگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا با اشاره به طرح سازش موسوم به معامله قرن، بیان داشت که سرنوشت این معامله دقیقا مانند همه توافق ها و توطئه هایی خواهد بود که از آغاز اشغالگری فلسطین تاکنون علیه فلسطینیان صورت گرفت؛ زیرا معامله قرن مرده به دنیا آمد.

شیخ خضر الکبش ادامه داد: مواجهه فلسطینیان با رژیم صهیونیستی در مسیر رقم زدن پیروزی ها قرار گرفته است و امروزه غزه در موضع هجومی قرار دارد و به هر تجاوز صهیونیست ها پاسخ می دهد و محور مقاومت پاسخ انتقامی به دشمن را در پیش گرفته است، همانگونه که پاسخ ایران به ترور شهید قاسم سلیمانی را دیدیم که چگونه دیری نپایید که پایگاه های آمریکایی هدف موشک های بالستیک قرار گرفت.

رییس جریان ارتقای لبنان خاطر نشان ساخت: معامله قرن برای نابودی مسأله فلسطین ارائه شده است، ولی همه بدانند که این معامله تنها موجب می شود تا عزم و صلابت فلسطینیان در مواجهه با رژیم اشغالگر قدس بیشتر شود.

شیخ خضر الکبش افزود: اعلان معامله قرن در پی ترور شهیدان مقاومت ابوالعطاء و سپهبد قاسم سلمیانی صورت گرفت، ولی آمریکا بداند که با کشتن رهبران مقاومت نمی تواند موجب عقب نشینی آن از مواضعش شود.

گفتنی است که دونالد ترامپ، رییس‌جمهور آمریکا شامگاه سه‌شنبه گذشته در ادامه طرح‌های ضد فلسطینی و اسلامی خود، از طرح صلح ادعایی خود موسوم به «معامله قرن»، با حضور «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی رونمایی کرد که واکنش‌ها جهانی زیادی داشته است. در این مراسم، سفرای 3 کشور عربی حوزه خلیج‌فارس، یعنی امارات، بحرین و پادشاهی عمان نیز حضور داشتند.

ترامپ اعلام کرد: «شهر فلسطینی قدس پایتخت یکپارچه رژیم صهیونیستی باقی خواهد ماند و وقت آن رسیده است که کشورهای اسلامی، «اسرائیل» را که در سال 1948 موجودیت یافت، به رسمیت بشناسند.» / 983 /ب

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴
معامله قرن فرجامی جز شکست و فرورفتن در زباله دان تاریخ ندارد
2
0