۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۶۳۷۸۳۹
مدیر حوزه علمیه هرمزگان:

معامله قرن بزرگ ترین ننگ تاریخ است

معامله قرن بزرگ ترین ننگ تاریخ است
حجت الاسلام حقیقی با بیان اینکه معامله قرن بزرگترین ننگ قرن است، گفت: معامله قرن به نتیجه نخواهد رسید و این ننگ از صفحه روزگار پاک خواهد شد.

حجت الاسلام نادر حقیقی مدیر حوزه علمیه هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، نماز جمعه اخیر تهران با حضور رهبر انقلاب را ایام الله دانست و گفت: حضور مردم و خطبه های رهبر انقلاب این روز را به یک روز تاریخی تبدیل کرد.

حجت الاسلام حقیقی با تاکید بر اهمیت زنده نگه داشتن ایام الله، عنوان کرد: تشییع حاج قاسم سلیمانی و شکست مفتضحانه آمریکا از سپاه پاسدران مصداق واقعی یوم الله است.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان با اشاره به وحدت و همدلی صورت گرفته پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: اگر اهداف سردار سلیمانی را پیگیری کنیم هر روز ما یوم الله خواهد بود و شکست دشمنان را در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه معامله قرن بزرگترین ننگ قرن است، ابراز کرد: معامله قرن به نتیجه نخواهد رسید و این ننگ از صفحه روزگار پاک خواهد شد.

حجت الاسلام حقیقی حمله موشکی به پایگاه عین الاسد را سیلی سپاه به صورت استکبار جهانی دانست و افزود: این سیلی پیام های فراوانی برای آمریکای جنایتکار دارد.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان با اشاره به اینکه قبل از حمله موشکی سپاه کسی جرأت مقابله با آمریکا را نداشته است، گفت: سیلی موشکی سپاه نشان داد که محور مقاومت حرف اول را در منطقه می زند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران در عرض چند ساعت وعده خود مبنی بر انتقام از آمریکا را عملی کرد، عنوان کرد: برخی از کشورهای منطقه باید از نوکری آمریکا دست بردارند.

حجت الاسلام حقیقی تقویت روحیه خودباوری در میان مردم و مسؤولان را مورد تاکید قرار داد و افزود: اگر در زمینه های مختلف به خودباوری برسیم کشور ما در عرصه های گوناگون قوی خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان اظهار کرد: سیلی موشکی سپاه اثبات کرد که جمهوری اسلامی و جوانان ما می توانند در عرصه های مختلف به خود کفایی برسند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و اروپا قابل اعتماد نیستند، گفت: نباید برای حل مشکلات کشور به وعده های اروپا دل خوش کرد.

حجت الاسلام حقیقی یکی از نکات برجسته بیانیه گام دوم انقلاب را اعتماد به جوانان دانست و افزود: بهترین راهکار برای حل مشکلات کشور اعتماد به جوانان است.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان با بیان اینکه نیازی به غربی ها نداریم، عنوان کرد: اگر از داشته های خودمان به خوبی استفاده کنیم، مشکلات حل خواهد شد./1350/ت302/ب1

ارسال نظرات