۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۱
کد خبر: ۶۳۷۸۹۹
مدیر مدرسه علمیه امام صادق بجنورد:

سکه افول آمریکا در دنیا رایج شده است

سکه افول آمریکا در دنیا رایج شده است
مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بجنورد گفت: در روزهایی به سر می بریم که ابر قدرت دنیا هیبت خود را از دست داده و سکه افول آمریکا در حال رایج شدن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد افشین فر، مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بجنورد، شامگاه امروز در همایش تجلیل از نخبگان شاهد و ایثارگر خراسان شمالی، بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب تاکید کرد.

به گفته مسوول قرارگاه فرهنگی حضرت صاحب الامر(عج) خراسان شمالی، سرعت رشدمان در 40 سال اخیر قابل مقایسه با قبل انقلاب نیست که همه اینها به برکت انقلاب و نظام اسلامی است.

حجت الاسلام افشین فر خاطرنشان کرد: در روزهایی به سر می بریم که ابر قدرت دنیا هیبت خود را از دست داده است و سکه افول آمریکا در حال رایج شدن است.

وی به توطئه های دشمنان برای تلاش به منظور تزریق ناامیدی به جامعه هم اشاره کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی نیز بنیاد شهید و امور ایثارگران را نهادی برای خدمت به جامعه پرافتخار ایثارگران و خانواده شهدا دانست.

سید عابص حسینی به این موضوع هم اشاره کرد که خانواده شهدا و ایثارگران برای ارتقا کمی و کیفی خدمات ارائه شده پیشنهادهای خود را ارائه دهند و حتما تلاش خواهد شد تا خدمات خوبی به این قشر از جامعه ارائه شود.

رییس بنیاد نخبگان استان نیز در این همایش به برخی از مشکلات و دغدغه های نخبگان اشاره کرد و گفت: بنیاد ملی نخبگان بر اساس صندوق راهبردی، کار خود را انجام می دهد و در راستای تسهیل امور نخبگان گام بر می دارد.

محمود بخشی برای برگزاری برنامه های مشترک با بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام آمادگی کرد./۹۳۱۴/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات