۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۶۳۷۸۶۱
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

ولایت‌فقیه پاسدار دیانت و سیاست نظام اسلامی است

ولایت‌فقیه پاسدار دیانت و سیاست نظام اسلامی است
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: ولایت‌فقیه مجمع البحرین است؛ یعنی هم دیانت و هم سیاست را پاسداری می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در بازدید از نمایشگاه انقلاب، ضمن پاسداشت مقام شامخ سردار رشید اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: یکی از ویژگی دهه فجر امسال عطرآگین شدن این ایام به شمیم جان‌فزای شهید والاگهر حاج قاسم سلیمانی است که شور و حرارت وصف‌ناشدنی را در سراسر میهن به پا کرد.

امام‌جمعه بجنورد با اشاره به آیه شریفه قرآن، افزود: خداوند باری‌تعالی در عالم تکوین ستارگانی خلق کرده که این ستارگان هدایتگر بشر هستند تا انسان مسیر صحیح را گم نکند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی اظهار داشت: همان‌گونه که خداوند آسمان را به‌وسیله ستارگان زینت بخشید؛ در آسمان شریعت و دیانت هم ستارگانی همچون ائمه و اولیای الهی را قرار داده تا مسیرمان را پیدا کنیم و سبک زندگی‌مان را با این معیارها تنظیم کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه ولایت‌فقیه ستاره پرفروغ آسمان دیانت و سیاست است، گفت: ولایت‌فقیه مجمع البحرین است؛ یعنی هم دیانت و هم سیاست را پاسداری می‌کند.

وی تصریح کرد: ما ولایت‌فقیه داشتیم اما حقیقت آن را تجربه نکرده بودیم؛ اما انقلاب اسلامی این هدیه مبارک را به ما شناساند و خود انقلاب اسلامی معجزه بزرگی بود که به برکت وجود ولایت‌فقیه جلوه یافت.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خاطرنشان کرد: در عصری که مکاتب فکری دیانت را منسوخ و دشمن تمدن، پیشرفت و ترقی می‌پنداشتند انقلاب اسلامی این پدیده منحصربه‌فرد و مبارک پا به عرصه وجود گذاشت و دنیا را تحت‌الشعاع عظمت خود قرار داد و حاکمیت الهی را در عمل به اثبات رساند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی اضافه کرد: همان‌گونه که خداوند تبارک و تعالی از ابراهیم (ع) به عنوان یک امت یاد کرده؛ امام راحل ما نیز امتی برای اسلام و انقلاب در عصر حاضر بود./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات