۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۶۳۷۶۴۰
استاد درس خارج حوزه علمیه قم:

مشکلات اقتصادی مستمسک دشمنان برای کاهش مقبولیت مردمی نظام است

مشکلات اقتصادی مستمسک دشمنان برای کاهش مقبولیت مردمی نظام است
استاد درس خارج حوزه علمیه قم گفت: دشمنان می‌خواهند مردم را از انقلاب جدا کنند و در این راستا مشکلات اقتصادی بهانه و مستمسک آن‌ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی آملی، استاد علوم عقلی و درس خارج حوزه علمیه قم، صبح امروز در جمع طلاب حوزه علمیه استان به تبیین طلبه در تراز انقلاب و معیارهای یک طلبه شایسته در نظام اسلامی پرداخت.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برخاسته از رهبری ولی‌فقیه با همراهی مردم است، خاطرنشان کرد: اسلامیت و مشروعیت انقلاب به ولایت‌فقیه وابسته بوده و مقبولیت آن از طرف مردم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی آملی افزود: نخستین گام اسلامیت انقلاب که برگرفته از ایمان و عمل است، درگرو اخلاص در عمل است و اخلاص یعنی بی چشم‌داشت عمل کردن است.

وی ادامه داد: ما آمده‌ایم بدهکاری‌های خود را صاف کنیم نه اینکه طلب وصول کنیم؛ چراکه ما به جامعه اسلامی و به ائمه بدهکاریم و باید آگاه باشیم ما در مقابل آنچه به ما داده‌اند وظیفه داریم و در قبال تمام داشته‌هایمان باید شکرگزار باشیم.

این استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه اسلامیت انقلاب و نظام اسلامی برای مقبولیت پشتوانه مردمی می‌خواهد، افزود: دشمنان می‌خواهند مردم را از انقلاب جدا کنند و در این راستا مشکلات اقتصادی بهانه و مستمسک است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی آملی خاطرنشان کرد: دشمنان و بدخواهان اسلام و انقلاب می‌خواهند مردم را دلسرد کنند اما ما مردم خوبی داریم که همیشه و در تمام مشکلات حامی انقلاب بوده و هستند.

وی تصریح کرد: اسلامیت اسلام مشروعیت دارد اما مقبولیتش به دست مردم است؛ به‌گونه‌ای که اگر مردم نباشند و اگر نسل انقلابی نباشد انقلابی هم نخواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی آملی اضافه کرد: در این راستا ما باید رهبری را بشناسیم و از مقام ولی‌فقیه و شخصیت ولایت‌فقیه دفاع کنیم.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم اظهار کرد: باید قدر این ولوله که از خون شهدا بر پا شده را بدانیم؛ زیرا خون‌های پاک شهدای ما جهان را بیدار کرده و به فضل الهی این انقلاب را به انقلاب جهانی مهدی موعود گره می‌زند./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات