۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۶۳۷۹۰۰
مدیرکل تشکل های شاهد و ایثارگر کشور:

دستگاه های اجرایی باید بیش از پیش از ظرفیت ایثارگران استفاده کنند

دستگاه های اجرایی باید بیش از پیش از ظرفیت ایثارگران استفاده کنند
مدیر کل دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر کشور بر ضرورت استفاده بیش از پیش از ظرفیت ایثارگران در دستگاه های اجرایی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، شامگاه امروز و در دومین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد میزبان مراسمی از جنس تقدیر و تجلیل بود؛ تجلیل از نخبگان شاهد و ایثارگر استان عنوان همایشی بود که نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، مدیر کل دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر کشور و برخی از مسؤولان استان در آن حضور داشتند تا از نخبگان شاهد و ایثارگر استان خراسان شمالی، باب الرضا، گنجینه معرفت ها، تجلیل به عمل آید.

مدیر کل دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر کشور در این همایش با گرامیداشت دهه فجر، به این موضوع تاکید کرد که در بدنه بنیاد شهید و امور ایثارگران سعی شده است از ظرفیت ایثارگران استفاده شود.

عادل مهری بر ضرورت استفاده از ظرفیت ایثارگران در دستگاه های اجرایی تاکید کرد.

به گفته وی، بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در مرکزی با عنوان دانش پژوهان به 9 هزار نخبه جامعه ایثارگر و خانواده شهدا خدمت رسانی می کند که 109 نخبه ایثارگر و خانواده شهید در استان خراسان شمالی حضور دارند.

وی به این موضوع هم اشاره کرد که با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، اواخر ماه گذشته آیین نامه حمایت از نخبه های شاهد و ایثارگر در هیئت دولت تصویب و به استان ها ابلاغ شده است و مرکز دانش پژوهان به طور رسمی در حال فعالیت است.

مهری بیان کرد: تعریف حجت الاسلام شهیدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بر این است که نخبگان بنیاد، به عنوان بازوان بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند.

وی همچنین از میزبانی خوب خراسان شمالی در برگزاری همایش تجلیل از نخبگان شاهد و ایثارگر تشکر کرد./۹۳۱۴/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات