۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۸
کد خبر: ۶۳۸۰۳۳
نماینده ولی ‌فقیه در ‌کهگیلویه و بویراحمد:

اتحاد و همبستگی ملت ایران توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

اتحاد و همبستگی ملت ایران توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند
حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: ملت ما امروز با اتحاد و همبستگی توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان را بی‌اثر کرده و با سربلندی در برابر آنها ایستاده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در نخستین سفر استانی از مناطق محروم شهرستان بهمئی بازدید کرد.

نماینده ولی ‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به همراه فرماندار بهمئی، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولان شهرستان در ابتدا با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند و پس از آن به دیدار تعدای از خانواده معظم شهدای شهرستان بهمئی رفتند.

امام جمعه یاسوج در حاشیه دیدار با خانواده شهدا اظهار داشت: شهدا افتخار جامعه و یک سرمایه بزرگ برای دنیا و آخرت ماست.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی افزود: حیات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و دینی جامعه به برکت خون شهداست و اگر شهدا با خون خود به میدان نمی رفتند دین و معنویت از بین می‌رفت.

نماینده ولی ‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در برنامه دیدار با مردم بخش ممبی اظهار داشت: در رژیم گذشته ما زیر چکمه‌های استکبار و ستمگران بودیم و در همه ابعاد تحقیر می‌شدیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه ملت بزرگ و آزاده ایران نتوانست این تحقیرها را تحمل کند، گفت: در میان این شرایط سخت فریاد دادخواهی حضرت امام(ره) بلند شد و ملت ایران پاسخ آن را دادند و رژین دست نشانده استکبار را سرنگون کردند.

وی با بیان اینکه امروزه ملت ایران در مقابل همه جهانیان دارای عزت و سرافرازی است، افزود: با قدرت و شجاعت در مقابل استکبار جهانی ایستاده‌ایم و هجمه‌های دشمنان را با قدرت پاسخ می‌دهیم که این افتخاربزرگی برای نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی گفت: در گذشته در مناطق مختلف استان و شهرستان‌ها فقر در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بیداد می‌کرد اما امروزه این نظام خدمات ارزشمندی به مردم داشته است.

وی با بیان اینکه مردم ما در 8 سال دفاع مقدس در مقابل دنیای استکبار ایستادگی کردند، افزود: ملت ما امروز با اتحاد و همبستگی توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان را بی‌اثر کرده و با سربلندی در برابر آنها ایستاده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه ما با تلاش و همکاری بیشتر می‌توانیم در همه زمینه‌ها پیشرفت داشته باشیم، گفت: با توجه به عمق محرومیت در منطقه مسئولان باید در حل و پیگیری مشکلات تلاش بیشتری داشته باشند.

پس از آن نماینده ولی فقیه در استان به همراه تعدادی از مسئولان به بخش سرآسیاب یوسفی رفتند و در جمع مردم این بخش اظهار داشت: در رژیم گذشته بسترهای فساد به طور رسمی در کشور فراهم بود و ساختار در حکومت پهلوی به گونه ای بود که موجب ترویج برهنگی در جامعه می‌شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به وابسته بودن رژیم شاهنشاهی به استکبار جهانی افزود: در زمان حکومت پهلوی اگر می‌خواستند وزیری را جابه‌جا کنند باید از آمریکا و انگلیس اجازه می‌گرفتند اما امروز ملت ایران در مقابل همه دنیای استکبار ایستاده است.

وی با بیان اینکه حضرت امام(ره) فرمود که ما آمریکا را زیر پا له می‌کنیم، گفت: همه دیدند که این کار انجام شد و امروز ما توانستیم ضربات مهلکی را بر پیکر استکبار وارد کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه همه فکر می‌کردند که کسی نمی‌تواند در مقابل آمریکا ایستادگی کند، افزود: در طول سه ساعت جنگی که در مقابل آمریکا داشتیم همه دیدند که چگونه توانستیم پیشرفته‌ترین تکنولوژی آنها را از کار بیندازیم و دنیا از این حرکت ایران متحیر شد.

وی با بیان اینکه دشمن همیشه تلاش می‌کند که پیشرفت‌های ما را نادیده بگیرد، گفت: قدرت‌های اقتصادی و نظامی جهان اینگونه نمی‌توانستند در مقابل آمریکا بایستند و به آن ضربه بزنند و برای نخستین بار بعد از جنگ جهانی دوم است که که کشوری به طور رسمی پایگاه‌های آمریکا را مورد هدف قرار داده و این قدرت و عظمت ملت ایران را نشان می‌دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی به مراسم با شکوه تشیع پیکر پاک شهید سردار سپهبد سلیمانی و یارانش اشاره کرد و افزود: حضور گسترده و با شکوه مردم سراسر کشور به دشمنان نشان داد که ملت ایران پشتیبان نظام و ولایت هستند.

نماینده ولی ‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد فردا در روز دوم سفر خود به شهرستان بهمئی از سایر روستاها و مناطق محروم این شهرستان بازدید می‌کند./1350/

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳
اقدام مسئولان استانی در دیدار از مناطق محروم نقش مهمی در احساس مشکلات واقعی مردم و نواقص خدمت رسانی دارد.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱
صاعقه آتشین قهر ملت‌های مسلمان که حاصل اعتماد به نصرت الهی در مقابل ظلم و جور مستکبران عالم و همان قهر الهی است، یکی پس از دیگری بر پیکره مثلث شوم آمریکایی، اسرائیلی و وهابی نازل می‌شود و به زودی آنها را به قعر زباله‌دان تاریخ می‌فرستد.
0
0