۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۶۳۸۱۴۵

شرکت ۵۸۰ مددجو در هجدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم

شرکت ۵۸۰ مددجو در هجدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم
سعیدی با اشاره به برگزرای هجدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از شرکت ۵۸۰ مددجو خبر داد.
حسین سعیدی، مدیر گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری هجدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در ۱۱ بهمن خبر داد و گفت: این آزمون در دو نوبت ۸:۳۰ تا ۱۰:۳۰ و ۱۱ تا ۱۳ در ۱۸ حوزه آزمونی «آبادان، اندیمشک، اهواز، ایذه، بندرماهشهر، بهبهان، خرمشهر، دزفول، هویزه، رامهرمز، شوشتر، مسجدسلیمان، شوش، امیدیه، گتوند، حمیدیه، آغاجاری و کارون» برگزار شد.

مدیر گروه قرآن و عترت اداره ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه داوطلبان رشته‌های حفظ در نوبت اول و رشته‌های تفسیر و مفاهیم در نوبت دوم شرکت داشتند، اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های هجدهمین آزمون وجود بخش الکترونیکی است که استان در این باره بیشترین شرکت کننده‌ها را داشت.

این مقام مسؤول با بیان اینکه مؤسسه تبیان بیشترین تعداد شرکت کننده را در آزمون داشت، بیان کرد: در هر شهرستانی که بیش از ۳۰ نفر نام نویسی کنند آن شهرستان به عنوان حوزه امتحانی انتخاب شد که در اهواز محل برگزاری آزمون در مرکز علمی فرهنگی امام حسین (ع) بود.

سعیدی با اشاره به اینکه ۴ هزار و ۳۹۰ نفر در آزمون کتبی ثبت نام کردند، خاطرنشان کرد: در بخش‌های شفاهی، کتبی و الکترونیک بیش از ۶ هزار شرکت کننده داشتیم و در آزمون کتبی حوزه اهواز، هزار و ۱۶۲ نفر شرکت کردند، اما ثبت نامی‌ها هزار و ۷۵ نفر بودند.

وی با بیان اینکه صلاح الدین سواری یکی از جوانان حافظ قرآن مبتلا به اوتیسم از کوی علوی جزء شرکت کننده‌های ویژه بود، گفت: در آزمون امسال ۵۸۰ مددجو از بخش زنان، کانون‌های اصلاح و تربیت و بزرگسالان در همه رشته‌ها شرکت کردند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
السلام علیک ایها العبد الصالح
Iran, Islamic Republic of
۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹
تیترتان ضعیف است. کامل کنید.
0
0