۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۱
کد خبر: ۶۳۸۱۷۷
با حضور علمای اهل سنت؛

همایش راهکار‌های امیدآفرینی در امت اسلامی در گام دوم انقلاب برگزار شد

همایش راهکار‌های امیدآفرینی در امت اسلامی در گام دوم انقلاب برگزار شد
همایش دو روزه با عنوان «راهکار‌های امیدآفرینی در امت اسلامی در گام دوم انقلاب» ویژه روحانیون اهل سنت استان‌های خراسان، سیستان و بلوچستان و گلستان در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، همایش دو روزه با عنوان «راهكارهاي اميدآفريني در امت اسلامي در گام دوم انقلاب» ویژه روحانیون اهل سنت استان های خراسان، سیستان و بلوچستان و گلستان امروز در زائرسراي رضوي برگزار شد.

در این همایش حجت الاسلام فرجام، رییس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان ضمن خوش آمدگویی به روحانیون ائمه جمعه شهرهای مختلف کشور در این همایش به بیانیه گام دوم انقلاب و  راهکارهای امیدآفرینی با توجه به فرمایشات رهبری و امام خمینی اشاره کرد.

مولوی برزگرر، امام جمعه اهل سنت سمیع آباد تربت جام نیز به راهکارهای امیدآفرینی با توجه به آیات قرآن اشاره کرد و آخوند میرابی از استان گلستان نیز به راهکارهای امیدآفرینی در امت اسلامی اشاره کرد همچنین محمد الهی، رییس حوزه علمیه حضرت مهدی نیز به ایرد سخن در مورد امید آفرینی و رسالت مبلیغین در این خصوص و اقتدار جمهوری اسلامی ایران و حضور مردم در صحنه پرداخت و جمهوری اسلامی ایران را نقطه امید همه مردم دنیا دانست.

گفتنی است در مراسم اختتامیه این همایش که فردا برگزار می شود، آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی؛ حجت الاسلام والمسلمین لطفیان، دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور و حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور به سخن ایراد خواهند پرداخت./864/پ210/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات