۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۶۳۸۲۰۷
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان:

مسلمانان منطقه به تأسی از ایران اسلامی مقابل استکبار ایستاده اند

مسلمانان منطقه به تأسی از ایران اسلامی مقابل استکبار ایستاده اند
امام جمعه همدان گفت: مسلمانان منطقه به تأسی از ایران اسلامی مقابل استکبار ایستاد و ۴۰ سال مقاومت کرد در مقابل آمریکا و اسرائیل ایستادگی از خود نشان می‌دهند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حبیب‌الله شعبانی نماینده ولی‌فقیه در استان همدان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به طرح معامله قرن از سوی استکبار جهانی بیان داشت: آمریکا با دستاویز کردن بهانه صلح و سازش و بیان معامله قرن به دنبال یهودی‌سازی فلسطین است.

وی با بیان اینکه آل سعود ماهیت اسلامی خود را فراموش کرده‌ است، تصریح کرد: آل سعود با به رسمیت شناختن معامله قرن هویت اسلامی بودن خود را زیر سؤال می‌برند.

امام‌جمعه همدان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب نسبت به رژیم صهیونیستی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی 25 سال آینده وجود خارجی ندارد و با بهانه‌هایی همچون معامله قرن نمی‌تواند به شکل ننگین خود رنگ و لعاب ببخشد.

وی افزود: مسلمانان منطقه به تأسی از ایران اسلامی که مقابل استکبار ایستاد و 40 سال مقاومت کرد در مقابل آمریکا و اسرائیل ایستادگی از خود نشان می‌دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان بیان کرد: معامله قرن یک بهانه ننگ‌آور است که با استفاده از ظرفیت رسانه به دنبال این هستند تا این ننگ را مخفی کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه مسلمانان باید از فلسطین حمایت کنند ابراز داشت: مسلمانان باید با تمام قوا در برابر این تصمیم ننگین آمریکا مقابله کنند.

امام‌جمعه همدان در پایان یادآور شد: وعده خدای تعالی در تعالیم قرآنی حمایت از مقاومت است و همه مسلمانان باید در برابر استکبار جهانی از همدیگر حمایت کنند./979/ت310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات