۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۶۳۸۲۲۰
حجت الاسلام برقراری:

معامله قرن به مقاومت قرن تبدیل خواهد شد

معامله قرن به مقاومت قرن تبدیل خواهد شد
امام‌جمعه ملایر گفت: معامله قرن به مقاومت قرن و اخراج آمریکا و اسرائیل غاصب از منطقه تبدیل خواهد شد و رژیم صهیونیستی این معامله را نمی‌بیند.

حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری امام‌جمعه ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره موضوع معامله قرن بیان داشت: عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی با کشورهای عربی هدف اصلی آمریکا از طرح موضوع معامله قرن به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه آل سعود مهره اصلی اجرای طرح معامله قرن است، ابراز داشت: آل سعود با به رسمیت شناختن معامله قرن به دنبال اجرای فرامین آمریکا است و قطعاً ضربه این اشتباه خود را خواهد دید.

امام‌جمعه ملایر گفت: معامله قرن به مقاومت قرن و اخراج آمریکا و اسرائیل از منطقه تبدیل خواهد شد و اسرائیل این معامله را نمی‌بیند.

وی در ادامه با اشاره به پیروزی‌های پیاپی جبهه مقاومت در منطقه، خاطرنشان کرد: روزی مقاومت با سنگ و دست‌خالی مقابل اسرائیل ایستاد و امروز موشک‌ها و حملات مقاومت به آمریکا و اسرائیل سبب ترس در دل ابرقدرت جهانی شده است.

حجت‌الاسلام برقراری اظهار داشت: جهان اسلام به برکت مدیریت جمهوری اسلامی ایران امروز همه اهداف آمریکا و صهیونیسم را باطل کرده و این نشانه قدرت اتحاد اسلامی است.

وی ادامه داد: ترس و دلهره آن‌چنان در دل اسرائیلی‌ها افتاده که فقط به دنبال حصارکشی به دور کشور خود هستند و این‌ها همه نشانه از قدرت نیروهای مقاومت اسلامی است.

استاد حوزه علمیه در پایان یادآور شد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند اسرائیل 25 سال دیگر وجود خارجی ندارد و طرح‌هایی همچون معامله قرن نمی‌تواند به ماهیت اسرائیل کمک کند./979/ت310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات