۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۶۳۸۲۳۴
مدیر حوزه علمیه بوشهر:

قوی شدن تنها راه پیش روی ملت ایران است

قوی شدن تنها راه پیش روی ملت ایران است
حجت الاسلام خدری گفت: باید در ابعاد مختلف قوی شویم تا در آینده نزدیک دشمن نتواند ملت ایران را تهدید کند.

حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه بوشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه در تاریخ انبیاء الهی و پیروان آنها روزهای مهم جبهه حق، ایام الله نام گرفته است، گفت: خداوند متعال در سوره ابراهیم به آن حضرت امر می کند که ایام الله را به مردم یادآوری کند تا فراموش نشوند.

حجت الاسلام خدری با اشاره به اینکه پیروزی حضرت نوح و به ساحل نجات رسیدن مومنین، پیروزی حضرت ابراهیم بر نمرودیان و بت پرستان و نجات از آتش نمرود، پیروزی و غلبه حضرت موسی بر فرعونیان ایام الله هستند، اظهار داشت: روز غدیر به عنوان عیدالله الاکبر یکی از مهم ترین ایام الله هاست که متأسفانه مردم چند ماه بعد آن را فراموش کردند و این فراموشی یوم الله ضربه سنگینی به جامعه اسلامی و جبهه حق زد که هنوز جبران نشده است.

مدیر حوزه علمیه بوشهر ابراز کرد: پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران یوم الله بود و امام این ایام را یوم الله نامیدند تا مردم همواره آن را یادآوری کنند.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی با تمسک به روش پیامبر مکرم اسلام(ص) و امیرالمومنین(ع)، دو ابر قدرت شرق و غرب را نادیده گرفت و با مجاهدت ها و شهادت ها در مقابل حکومت طاغوت به پیروزی رسید و چهل سال در مقابل توطئه های پیچیده جهان استکبار مقاومت کرده است.

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه باید ایام الله مکررا یادآوری شود، عنوان کرد: ملتی که ایام الله را گرامی بدارد و آن را فراموش نکند و سختی ها و مشکلات جبهه حق را تحمل کند به تعبیر قرآن کریم ملت «صبّار و شکور» است.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه های اخیر نماز جمعه تهران ملت ایران را ملت صبار و شکور خواندند، گفت: مردم در روز های اخیر ایام الله تشییع شهید سردار سلیمانی و حمله به آمریکا در عین الاسد را رقم زدند.

مدیر حوزه علمیه بوشهر سردار سلیمانی را اسطوره تاریخی ملت ایران دانست و عنوان کرد: آیندگان به جهت خدمت بزرگی که این شخصیت داشت از او به عنوان اسطوره یاد خواهند کرد.

حجت الاسلام خدری اظهار داشت: در طول تاریخ 70 ساله بعد از جنگ جهانی دوم هیچ قدرتی به صورت مستقیم به سمت آمریکا تیری را شلیک نکرده بود که با فریاد انتقام ملت ایران، سپاه پاسخ محکمی به دشمن داد؛ هر چند که فرزندان ملت ایران همچون شهید نادر مهدوی روزی در خلیج فارس رویارویی مستقیمی با شیطان بزرگ داشتند اما حمله فرزندان ملت به پایگاه نظامی آمریکا در عین الاسد هیمنه و حیثیت آمریکا را بر باد داد.

وی با بیان اینکه ایام الله دیگر ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی است، ابراز کرد: مسؤولان باید خدمات شایان نظام اسلامی را به مردم گزارش دهند.

مدیر حوزه علمیه بوشهر گفت: دشمنان ما رسانه قوی دارند و از این رسانه استفاده می کنند و دستاوردهای انقلاب را به عنوان یک ضعف نمایش می دهند که ما وظیفه داریم دستاوردها را به مردم گزارش دهیم و مقام معظم رهبری نیز همواره بر این نکته تاکید داشته اند.

وی با اشاره به اینکه قوی شدن تنها راه در پیش پای ملّت ایران است، عنوان کرد: باید در ابعاد مختلف مانند عرصه نظامی، اقتصادی و هم سیاسی و جوانب دیگر باید اقتدار کسب کنیم که در آینده نزدیک دشمن حتی نتواند ملت ایران را تهدید کند.

حجت الاسلام خدری با اشاره به اینکه دشمن از هر فرصتی برای فشار بر مردم استفاده می کند، اظهار داشت: دشمن حتی از ورزش و فوتبال نیز به عنوان یک اهرُم فشار برای مقاصد سیاسی خود استفاده می کند./1350/ت302/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
پیش‌بینی می‌شود تا پایان هفته جاری کار بررسی کاندیداها از سوی هیئت انتخاب به پایان برسد و پس از آن لیست نهایی تهران را اعلام کنند.
0
0