۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۶۳۸۲۴۴
معاون حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری:

خلع سلاح جبهه مقاومت مهمترین هدف طرح معامله قرن است

خلع سلاح جبهه مقاومت مهمترین هدف طرح معامله قرن است
اکبری با تأکید بر اینکه نخستین هدف طرح معامله قرن از کار انداختن جبهه مقاومت است، گفت: به یقین این طرح بر پایه‌های ظلم و تجاوز بر ملت فلسطین بنا شده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، خانم طاهره اکبری، معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه فاطمیه (س) شهرکرد، با تأکید بر اینکه از منظر امام خمینی (ره) حفظ نظام از اوجب واجبات است، گفت: در واقع طرح معامله قرن واقعی در جهان از سوی ایران اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) با همراهی مردم در سال ۵۷ رقم خورد.

وی با اشاره به طرح ضد فلسطینی ۸۰ صفحه‌ای دونالد ترامپ، موسوم به طرح معامله قرن خاطرنشان کرد: به یقین این طرح بر پایه‌های ظلم و تجاوز بر ملت فلسطین بنا شده است.

خانم اکبری با تأکید بر اینکه نخستین هدف طرح معامله قرن از کار انداختن جبهه مقاومت است، ابراز کرد: یکی از کلید واژه‌های سخنان رهبری در خطبه‌های نماز جمعه استفاده از تعبیر رزمندگان بدون مرز برای سپاه قدس بود که به واقع حاکی از راهبرد دور اندیشانه انقلاب اسلامی در مسؤولیت پذیری نسبت به مستضعفان جهان است.

وی همچنین با اشاره به بخشی از سخنان نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه مبنی بر اینکه این آخرین دست و پازدن‌های قلدران جهان و غارتگران بین المللی است، خاطرنشان کرد: همه بدانند مرگ اسرائیل نزدیک است؛ امروز رژیم غاصب صهیونیستی در گرداب نابودی غوطه ور است و استکبار جهانی نیز آب در هاون می‌کوبد.

خانم اکبری با اشاره به مفاد طرح معامله قرن، افزود: هدف اصلی این طرح خلع سلاح جبهه مقاومت است؛ این طرح نژادپرستانه قطعا سبب رشد ناامنی، بی ثباتی و خشونت در منطقه غرب آسیا می‌شود.

معاون آموزش و پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه طبق طرح موهوم معامله قرن، فلسطینی‌ها حق زندگی در سرزمین مادری خود را ندارند و این شرم آور است، تصریح کرد: طبق مفاد این طرح فلسطینی‌ها صاحب اصلی سرزمین مادریشان نیستند و تنها چند جزیره بر روی خشکی می‌توانند در اختیار داشته باشند و این بزرگترین ظلم در حق آن‌ها است.

وی با بیان اینکه طرح معامله قرن تکمیل کننده برنامه رژیم صهیونیستی برای یهودی سازی قدس و دیگر مناطق اشغالی فلسطین است، افزود: واکنش مردم، حکومت خودگردان و گروه‌های فلسطینی نشان می‌دهد برنامه رویارویی با معامله قرن با اراده آنان آغاز شده و در این خصوص میان مقاومت فلسطین و تشکیلات خودگردان فلسطین هماهنگی و یکپارچگی وجود دارد.

خانم اکبری با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص فلسطین ابراز کرد: موضوع فلسطین از یاد‌ها نخواهد رفت و قطعا ملت فلسطین و همه ملت‌های مسلمان در مقابل آنان خواهند ایستاد و نمی‌گذارند معامله قرن اتفاق بیفتد.

استاد حوزه علمیه فاطمیه با تأکید بر اینکه امروز امت اسلام باید مقابله با صهیونیستم و استکبار را رسالت ذاتی خود بداند، خاطرنشان کرد: ان شاءالله معامله قرن اصلی با حذف اسرائیل و پیروزی جبهه مقاومت و اقامه نماز در قدس شریف اتفاق خواهد افتاد./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات