۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۸
کد خبر: ۶۳۸۳۸۵
حجت الاسلام والمسلمین عابدی:

پاسداران برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی از همه چیز خود گذشته اند

پاسداران برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی از همه چیز خود گذشته اند
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه سپاه برای مقابله با دشمن برنامه های مشخصی دارد، گفت: پاسداران عزیز برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی از همه چیز خود گذشته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین احمد عابدی مدیر مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل(ع) عصر امروز در مراسم بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی که در مسجد مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد، ضمن عرض خیر مقدم به حاضران در جلسه، ایام الله دهه فجر را گرامی داشت.

وی ضمن تجلیل از خدمات سردار فدوی به نظام و کشور اظهار داشت: سردار فدوی شبانه روز در خدمت نظام اسلامی بوده و همه زندگی خود را برای آرمان های انقلاب اسلامی گذاشته است.

حجت الاسلام والمسلمین عابدی با تأکید بر ضرورت مقابله با طرح ها و توطئه های استعماری و استکباری دشمنان اسلام عنوان کرد: امروز سپاه مقتدر انقلاب اسلامی با همه توطئه های دشمن مقابله می کند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم ابراز داشت: امروز پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه پیشرفت نظام اسلامی اهتمام ویژه ای دارند.

وی با بیان اینکه سپاه برای مقابله با دشمن برنامه های مشخصی دارد که بسیاری از آنها قابل گفتن نیست، گفت: پاسداران عزیز برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی از همه چیز خود گذشته اند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدی همچنین به ارائه گزارشی از فعالیت های مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل(ع) پرداخت و بیان کرد: طلاب مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل(ع) از جانبازان دفاع مقدس بوده و در سطوح عالی حوزه مشغول به تحصیل هستند./841/پ202/ب1

حسین ثالث موید
ارسال نظرات